ΕπικαιρότηταΑίθουσα Σύνταξης

Ο ενιαίος συντονισμός έχει και απαιτήσεις

«Στοίχημα» παραμένει για τους εργαζόμενους του ΕΚΑΒ Ιωαννίνων, μετά την ολοκλήρωση της ενοποίησης του συντονιστικού κέντρου επικοινωνιών, η διατήρηση του σύντομου χρόνου απόκρισης σε περιστατικά, που είναι από τους μικρότερους χρόνους πανελλαδικά αλλά και σε σύγκριση με πολλές ευρωπαϊκές πόλεις.

Η διαδικασία της ενοποίησης του συντονιστικού κέντρου έχει ξεκινήσει εδώ και μια πενταετία περίπου, με το τηλεφωνικό κέντρο των Ιωαννίνων να εξυπηρετεί ήδη την Κέρκυρα και την Ηγουμενίτσα, και αναμένεται να ενοποιηθούν ακόμη τα τηλεφωνικά Κέντρα της Πρέβεζας, της Άρτας και της Λευκάδας.

Αυτό σημαίνει πως όλες οι κλήσεις των περιοχών αυτών για ασθενοφόρα θα «καταλήγουν» στα Γιάννενα, απ’ όπου γίνεται η διαχείριση του στόλου άμεσα και αποτελεσματικά. Η ενοποίηση του συντονιστικού κέντρου συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία και διαχείριση του στόλου, και, παράλληλα, εξοικονομεί προσωπικό, που θα «βγει στον δρόμο», θα απασχοληθεί δηλαδή στην επείγουσα προνοσοκομειακή φροντίδα, αποδεσμεύοντάς το από τα τηλεφωνικά κέντρα.  Ωστόσο, αυτό σημαίνει επιβάρυνση της υπηρεσίας των Ιωαννίνων, που θα πρέπει να ενισχυθεί με το αντίστοιχο προσωπικό, ώστε να μην αυξηθεί ο χρόνος αναμονής στο τηλεφωνικό κέντρο και η παρέμβαση να είναι άμεση.

Αυτός είναι ένας από τους προβληματισμούς που εξέφρασε ο πρόεδρος των εργαζομένων της 7ης Περιφέρειας ΕΚΑΒ Ηπείρου και Κέρκυρας Περικλής Κωλέτσιος, σημειώνοντας πως πρώτιστο μέλημα είναι η άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών. «Είναι ένα πολύ σημαντικό εγχείρημα της διοίκησης και εμείς είμαστε μαζί της. Όμως μιλάμε για 500.000 κόσμο. Θα πρέπει να διασφαλιστεί ότι οι συνάδελφοί μου εδώ θα συνεχίζουν να παράγουν το ίδιο αποτελεσματικό έργο και αυτό απαιτεί ενδυνάμωση με προσωπικό», τόνισε ο κ. Κωλέτσιος.

Σχετικά άρθρα

Και εντός και εκτός πόλης το ΕΚΑΒ

«Επικίνδυνες οι λύσεις της ΝΔ για το ΕΚΑΒ»

Εγκρίθηκε η συστέγαση ΕΚΑΒ – ΕΜΑΚ στο πρώην ΚΤΕΟ