Η Γενική Συνομοσπονδία Αυτοκινητιστών Ελλάδος βρίσκεται σε διαβούλευση με τα συναρμόδια υπουργεία, προκειμένου να βρεθεί ένας ευέλικτος τρόπος ενίσχυσης των επαγγελματιών του κλάδου για τα καύσιμα, στο πλαίσιο των μέτρων που θα ανακοινωθούν για τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις, ενώ εξετάζεται και η αύξηση του κομίστρου, μετά από 14 ολόκληρα χρόνια.
«Είναι λυπηρό αυτές τις περιόδους να αυξάνει κανείς τις τιμές των υπηρεσιών, αλλά δυστυχώς είναι επιβεβλημένο», σημείωσε ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί «Νεομάρτυς Γεώργιος» Μιχάλης Ψήνας, σημειώνοντας πως η αύξηση δε θα αφορά όλους τους συντελεστές και θα είναι μικρή, προκειμένου να καλυφθεί ένα μέρος των λειτουργικών εξόδων.
Ταυτόχρονα με την αύξηση των τιμών στα καύσιμα, στον κλάδο υπάρχει και κατακόρυφη μείωση του επιβατικού κοινού, όπως είναι φυσιολογικό εξαιτίας της ακρίβειας και της αβεβαιότητας που δημιουργεί ο πόλεμος στην Ουκρανία.
Ουσιαστικά τα ταξί αξιοποιούνται μόνο σε ελάχιστες και έκτακτες περιπτώσεις, όπως ανέφερε ο κ. Ψήνας. «Δεν υπάρχει κίνηση, εξυπηρετούμε για πολύ μεγάλες ανάγκες όπως για νοσοκομεία, γιατρούς ή κάτι έκτακτο. Τις τελευταίες ημέρες δε, από την έναρξη του πολέμου, η πτώση της κίνησης είναι κάθετη», κατέληξε.
Προς αναπροσαρμογή και τα κόμιστρα των ταξί
Μονόδρομος είναι η αναπροσαρμογή των κομίστρων στα ταξί, έστω και μερική, προκειμένου οι επαγγελματίες να καλύψουν ένα μέρος των λειτουργικών εξόδων που έχουν εκτιναχθεί, μαζί με τις τιμές των καυσίμων.
									
																	