Ο Νικόλαος Σταυρόπουλος διετέλεσε πρόεδρος Επιστημονικού Συμβουλίου και υπηρέτησε ως Συντονιστής Διευθυντής του Ουρολογικού Τμήματος του Νοσοκομείου από το 1996 έως 2019, «προσφέροντας ανιδιοτελώς τις υπηρεσίες του τόσο ως επιστήμων όσο και ως άνθρωπος, συνεργαζόμενος άψογα με το Ιατρικό, Νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό», όπως αναφέρεται σε δελτίο τύπου.
Θλίψη για τον θάνατο του Ν. Σταυρόπουλου
Την ειλικρινή θλίψη τους για την απώλεια του γιατρού Νικόλαου Σταυρόπουλου, ο οποίος υπηρέτησε επί 23 συναπτά έτη το Νοσοκομείο «Γ. Χατζηκώστα», εκφράζουν η διοίκηση και το προσωπικό του νοσηλευτικού ιδρύματος.
