Ο κ. Κρικώνης ανέλυσε τα ζητήματα, που εντάσσονται στις αρμοδιότητες της Επιτροπής, και τέθηκε το πλαίσιο για τον προγραμματισμό των ενεργειών που πρέπει να πραγματοποιηθούν στο επόμενο διάστημα, ενώ δόθηκε η ευκαιρία στους παρόντες να εκφράσουν τις απόψεις τους, σε μια συζήτηση που διεξήχθη σε συναδελφικό κλίμα.
Επιπλέον, οι εκπρόσωποι του Δημοτικού Συμβουλίου Νέων ενημέρωσαν για δράσεις, που μπορούν να υλοποιηθούν στο πλαίσιο του προγράμματος «Ενεργός Πολίτης», με τη συμμετοχή μαθητών και εκπαιδευτικών, όπως ανέφερε η πρόεδρος της Επιτροπής Παιδείας του Δημοτικού Συμβουλίου Νέων Αφροδίτη Τσαβλαχοπούλου.
Ο κ. Κρικώνης τόνισε τη σημασία τέτοιων συναντήσεων και δεσμεύτηκε για τη διεξαγωγή και άλλων στο μέλλον, προκειμένου να ενισχυθεί η συνεργασία και να συνεχιστεί το έργο της Σχολικής Επιτροπής.
Επί τάπητος τα προβλήματα Γυμνασίων και Λυκείων
Την ιεράρχηση και αποτελεσματική επίλυση των προβλημάτων των σχολικών μονάδων είχε ως στόχο η συνάντηση του προέδρου της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κωνσταντίνου Κρικώνη με τους διευθυντές των Γυμνασίων και Λυκείων του Δήμου Ιωαννιτών, με τη συμμετοχή μελών της Σχολικής Επιτροπής, καθώς και εκπροσώπων του Δημοτικού Συμβουλίου Νέων.
