Ο 22χρονος συνελήφθη το μεσημέρι της Κυριακής στην Άρτα από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας (Ο.Π.Κ.Ε.) του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Άρτας, ενώ το μαχαίρι κατασχέθηκε.
Πήγαινε οπλισμένος με μαχαίρι στο γήπεδο
Δικογραφία για παράβαση των νομοθεσιών περί αθλητισμού και όπλων σχηματίστηκε σε βάρος ενός 22χρονου, ο οποίος, στο πλαίσιο λήψης αστυνομικών μέτρων με αφορμή ποδοσφαιρική αναμέτρηση στην Άρτα, εντοπίστηκε να κατέχει μαχαίρι μήκους 15 εκατοστών.
