Τα μέλη της Ορχήστρας διαμένουν στο ξενοδοχείο Lanassa και λίγο πριν την εμφάνισή τους, σήμερα το βράδυ στην αυλή του Βυζαντινού Μουσείου Ιωαννίνων, στο Ιτς Καλέ, μάγεψαν με τις μελωδίες τους όσους έτυχε να τους ακούσουν.
Η Συμφωνική Ορχήστρα Νέων του Mannheim (JSOM=Jugend Sinfonie Orchester Mannheim) την Τετάρτη θα εμφανιστεί και στο Ελληνικό, στις 8:30 το βράδυ, στην πλατεία του χωριού, αφού προηγηθεί ξενάγηση των μελών της Όρχήστρας στο μουσείο Σύγχρονης Τέχνης «Θ. Παπαγιάννης». Η εκδήλωση εντάσσεται στις παράλληλες εκδηλώσεις του 12ου Συμποσίου Γλυπτικής που βρίσκεται σε εξέλιξη.
Η Συμφωνική Ορχήστρα Νέων του Mannheim ιδρύθηκε το 1977 από τον Hanno Haag. Από το 1999 και για τα επόμενα 17 χρόνια, η Ορχήστρα άκμασε υπό τον Diethard Laxa έως ότου o Jan-Paul Reinke ανέλαβε τη διεύθυνσή της, το 2016.
Ο πυρήνας της ορχήστρας αποτελείται από μουσικούς ηλικίας 14 έως 18 ετών. Η JSOM δίνει 5 – 10 συναυλίες το χρόνο, κυρίως στη γύρω περιοχή, αλλά έχει εμφανιστεί και σε πολλές άλλες χώρες: Αυστραλία, Φινλανδία, Ιαπωνία, Καναδάς, Νορβηγία, Σουηδία, Ολλανδία, Κύπρος, κ.λπ. Το 2022, η Συμφωνική Ορχήστρα Νέων του Mannheim κέρδισε το πρώτο βραβείο μεταξύ 13 υποψήφιων ορχηστρών, στο Διαγωνισμό Γερμανικής Ορχήστρας Νέων.
