Δύο μουσικές φωνές, το κλαρινέτο του Μανούσου Πλουμίδη και το φλάουτο του Νίκου Κατριτζιδάκη, ενώνονται με μια θεατρική φωνή, του Περικλή Μοσχολιδάκη, για να μιλήσουν στην καρδιά για τη Μικρασία.
«Γνήσιοι και καταξιωμένοι σύγχρονοι συνθέτες γράφουν πρωτότυπη μουσική φτιαγμένη ειδικά για την παράσταση πάνω στα κείμενα των λογοτεχνών και των ποιητών μας, που έγραψαν για τον Μικρασιατικό Πολιτισμό και την καταστροφή του. Οι φωνές μπλέκονται αρμονικά, συνεργάζονται, συμπληρώνουν η μία την άλλη για να θυμίσουν, να γλυκάνουν, να δώσουν την άλλη διάσταση, αυτήν της Τέχνης, για να μιλήσουν για την ακομμάτιαστη πατρίδα της καρδιάς που χάθηκε, αλλά εξακολουθεί να κυκλοφορεί ολοζώντανη στον βίο μας, στις συνειδήσεις και στα όνειρά μας», αναφέρουν οι συντελεστές.
Η παράσταση θα πραγματοποιηθεί σήμερα Παρασκευή, στις 9 το βράδυ, στην αυλή του Μουσείου Αργυροτεχνίας.
«Γυρεύω τον παλιό μου κήπο» στο Μουσείο Αργυροτεχνίας
Με την παράσταση «Γυρεύω τον παλιό μου κήπο» συνεχίζεται το Φεστιβάλ Ελληνικής Μουσικής, που οργανώνει το Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών, σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Ιωαννίνων και το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς, και φέτος είναι αφιερωμένο στη Μικρά Ασία, με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη Μικρασιατική Καταστροφή.
