ΟικονομίαΑίθουσα Σύνταξης

Διαδικτυακή καμπάνια ξεκινά η Ένωση Ξενοδόχων

Διαδικτυακή καμπάνια για συγκεκριμένα τουριστικά προϊόντα και αγορές-στόχους πρόκειται να ξεκινήσει το επόμενο διάστημα η Ένωση Ξενοδόχων Nομού Iωαννίνων.

Αυτό έκανε γνωστό ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Στάθης Σιούτης, στο πλαίσιο ημερίδας με θέμα τη «Νέα Ψηφιακή Εποχή στο Ξενοδοχειακό Marketing, Μυστικά και Λύσεις», που διοργάνωσε σε συνεργασία με την Lazaridis Hospitality Marketing, στο συνεδριακό χώρο στα «Λιθαρίτσια».

Κεντρικός ομιλητής στην ημερίδα ήταν ο Δημήτρης Λαζαρίδης, βραβευμένος με τρία παγκόσμια βραβεία και ομιλητής σε forum για το ξενοδοχειακό marketing σε όλο τον κόσμο, ενώ χαιρετισμούς απηύθυναν ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Βορείων Τζουμέρκων Βαγγέλης Γιωτόπουλος και ο αντιδήμαρχος τουρισμού του Δήμου Ζίτσας Γιώργος Ράδος.

Κατά την εισήγησή του, ο κ. Λαζαρίδης αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην προσέγγιση νέων πελατών με απευθείας κρατήσεις, στο άνοιγμα νέων αγορών (Ισραήλ, Μέση Ανατολή, Βόρεια Ευρώπη), στην ψηφιακή παρουσία ενός ξενοδοχείου το 2021-2022, στα σύγχρονα μυστικά προώθησης ξενοδοχείου και τουριστικού καταλύματος, στη αύξηση κριτικών και στην αντιμετώπιση αρνητικών δημοσιευμάτων και στους τρόπους προσέλκυσης αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους στο διεθνές αεροδρόμιο Ιωαννίνων.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων στάθηκε στη σημασία του ψηφιακού marketing στον χώρο του τουρισμού, τονίζοντας πως έχει πολλαπλά οφέλη. «Ένας από τους κυριότερους λόγους για τους οποίους το ψηφιακό μάρκετινγκ προτιμάται πλέον από το παραδοσιακό μάρκετινγκ, είναι ότι το διαδίκτυο έχει επιτρέψει στις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν, σε στοχευμένο κοινό και σε πραγματικό χρόνο. Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας είναι η οικονομική του διάσταση. Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι απείρως πιο οικονομικό σε σύγκριση με τα παραδοσιακά κανάλια μάρκετινγκ», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Σιούτης και έκανε γνωστό πως τις προσεχείς ημέρες η Ένωση Ξενοδόχων προγραμματίζει να ξεκινήσει καμπάνια με χορηγούμενες διαδικτυακές διαφημίσεις για συγκεκριμένα τουριστικά προϊόντα και αγορές-στόχους.

Την ημερίδα παρακολούθησε η επίτιμη πρόξενος της Ιορδανίας στη Βόρεια Ελλάδα Δέσποινα Μαντά, το Δ.Σ. και τα μέλη της Ένωσης Ξενοδόχων, εκπρόσωποι τουριστικών γραφείων και καθηγητές με τους σπουδαστές τους από το τμήμα τουρισμού του ΔΙΕΚ Ζίτσας. Ρόλο συντονιστή είχε η δημοσιογράφος Σοφία Τσέπα.

Σχετικά άρθρα

Ικανοποιητικές δεδομένης της εποχής οι πληρότητες για το Πάσχα

Μέτρα «φρένο» στα Airbnb ζητούν οι ξενοδόχοι

Γεωργία Χαλάτση

Η Ένωση Ξενοδόχων συγχαίρει τον ΠΑΣ Γιάννινα WBC