Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 2 Ιουνίου, από τις 8:30 το πρωί έως 12:30 το μεσημέρι, στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ιωαννίνων.
Το πρόγραμμα, το οποίο εφαρμόστηκε πιλοτικά σε μαθητικές ομάδες νηπίων και παιδιών πρώτης σχολικής ηλικίας νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων της Ηπείρου, εστιάζει στην αξιοποίηση της μουσειακής εμπειρίας ως γέφυρας για την ομαλή μετάβαση των παιδιών από την προσχολική στη σχολική εκπαίδευση, ενισχύοντας τη βιωματική μάθηση, την καλλιέργεια αισθητικής αντίληψης και την πολιτιστική εγγραμματοσύνη από τα πρώτα σχολικά βήματα. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, πολιτιστικές αφηγήσεις και εικαστικά ερεθίσματα, τα παιδιά ανακαλύπτουν τη γνώση με τρόπο φυσικό, ευχάριστο και εμπνευσμένο.
Η εκδήλωση πραγματοποιείται σε συνεργασία με τις Εφορείες Αρχαιοτήτων της Ηπείρου, τα Αρχαιολογικά Μουσεία Άρτας, Ηγουμενίτσας, Ιωαννίνων και Νικόπολης, το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης «Θεόδωρος Παπαγιάννης» και το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία Πραμάντων.
Στην εκδήλωση περιλαμβάνονται η παρουσίαση του εκπαιδευτικού πλαισίου και της φιλοσοφίας του προγράμματος, εμπειρίες και καλές πρακτικές από συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς, παρουσίαση μουσειακών δραστηριοτήτων και παιδαγωγικών εργαλείων και συζήτηση για τις δυνατότητες διεύρυνσης και ενσωμάτωσης σε ευρύτερο πλαίσιο σχολικών προγραμμάτων
