Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί αύριο Τετάρτη, από τη 1 έως τις 2.30 το μεσημέρι, στον χώρο των Αρσακείων Σχολείων, και είναι ανοιχτή στο κοινό για μια εποικοδομητική συζήτηση για θέματα που προβληματίζουν τους γονείς των παιδιών της έκτης δημοτικού πριν κάνουν το επόμενο μαθητικό τους βήμα προς τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Πληροφορίες και δήλωση συμμετοχής στη γραμματεία του Αρσακείου Δημοτικού Ιωαννίνων, στο e-mail dhm-i@arsakeio.gr και στο τηλέφωνο 2651052055 (εσωτ. 2).
Ενημέρωση για τη μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Κάλεσμα σε ενημερωτική συνάντηση με θέμα «Η μετάβαση από το Δημοτικό Σχολείο στο Γυμνάσιο» απευθύνουν οι διευθύνσεις των Αρσακείων Σχολείων Ιωαννίνων, σε συνεργασία με τις Συμβουλευτικές Υπηρεσίες της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, στους γονείς των μαθητών που φοιτούν στην έκτη τάξη.
