Η «Δωδώνη» ξεχώρισε για τη δημιουργικότητα, την πρωτοτυπία και τη στοχευμένη επικοινωνία του brand, μέσα από ένα ανατρεπτικό τηλεοπτικό σποτ, με πρωταγωνιστή τον «κύριο Πρόβατο». Το διαφημιστικό δημιουργήθηκε από τη ΜcCann Athens/McCann Worldgroup, σε σκηνοθεσία του Γιώργου Λάνθιμου, και εξυπηρετεί τον στρατηγικό στόχο της «Δωδώνη», να ξεχωρίζει στον κλάδο που δραστηριοποιείται για την ποιότητα, την αυθεντικότητα και την πλούσια γεύση των προϊόντων της.
Αξίζει να σημειωθεί πως τα βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στον χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας και στόχο έχουν να αναδείξουν τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργική της έκφραση και τα αποτελέσματα σε σχέση με τους προκαθορισμένους κάθε φορά στόχους.
«Η διάκριση σε έναν τόσο σημαντικό θεσμό, όπως τα Effie Awards Hellas, είναι μεγάλη χαρά για όλους εμάς στην οικογένεια της “Δωδώνη”. Το βραβείο αυτό έρχεται να επισφραγίσει όλη την προσπάθεια της ομάδας, σε συνεργασία με τη ΜcCann Athens/McCann Worldgroup, να αποτυπώσει την ποιότητα και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων “Δωδώνη” σε ένα ξεχωριστό τηλεοπτικό σποτ, ικανό να προσεγγίσει τον σύγχρονο καταναλωτή με άμεσο και διασκεδαστικό τρόπο», δήλωσε η marketing manager της «Δωδώνη» Βίκυ Παπουτσάκη.