ΕπικαιρότηταΑίθουσα Σύνταξης

Αιχμηρή απάντηση σε ΑΣΔΣΑ και «Κοινό των Ηπειρωτών»

Μία αιχμηρή απάντηση εξέδωσε η Περιφέρεια Ηπείρου, αναφέροντας πως η ανακοίνωση του ΑΣΔΣΑ έρχεται να επιβεβαιώσει ότι αγνοεί τα στοιχειώδη για τον τρόπο που γινόταν η μεταφορά του υπολείμματος.

Αρχικά, επισημαίνει ότι ο ΑΣΔΣΑ δεν «υποχρέωνε» τον ανάδοχο να χρησιμοποιεί αποκλειστικά ιδιόκτητο εξοπλισμό, καθώς κοντέινερς για την εναπόθεση και τη μεταφορά του υπολείμματος είχαν παραδοθεί στο εργοστάσιο απορριμμάτων από την Περιφέρεια από τις 22 Μαρτίου 2019, δηλαδή από την έναρξη της λειτουργίας της, όπως προκύπτει από σχετικό πρωτόκολλο παράδοσης παραλαβής με σειριακούς αριθμούς. Ο έως τώρα ανάδοχος χρησιμοποιούσε και αυτόν τον εξοπλισμό και, μάλιστα, το πρωί φόρτωσε δύο κοντέινερς που είχε παραδώσει η Περιφέρεια και δεν είναι γνωστό αν τα επέστρεψε.
«Επομένως, η τιμή μονάδος που εξασφάλισε η Περιφέρεια, πέραν του 30% χαμηλότερη σε σχέση με την τιμή που εξασφάλιζε ο ΦοΔΣΑ, δεν έχει καμία σχέση με τον εξοπλισμό. Υποθέτουμε ότι μάλλον οφείλεται στο γεγονός ότι η Περιφέρεια δεν απαίτησε από τον ανάδοχο να διαθέτει ομάδα έργου με τρεις μηχανικούς πανεπιστημιακής εκπαίδευσης για να επιβλέπουν τη φόρτωση του υπολείμματος, όπως απαιτούσε ο ΦοΔΣΑ, ούτε έθεσε ως προϋπόθεση τα απορριμματοφόρα να είναι εξοπλισμένα με παγκόσμιο σύστημα εντοπισμού θέσης (GPS). Η διαδρομή είναι γνωστή και δεν κινδυνεύουν να χαθούν οι οδηγοί, η τιμή έχει οριστεί ανά χιλιόμετρο (φιξαρισμένη) και υπενθυμίζουμε ότι τα απορριμματοφόρα μεταφέρουν από τη ΜΕΑ στη Δωδώνη μέχρι το ΧΥΤΥ Ελληνικού υπόλειμμα και όχι χρηματαποστολή, ώστε να απαιτείται ο εντοπισμός της θέσης τους ανά πάσα στιγμή με GPS», σημειώνει δηκτικά.
Τέλος, απευθυνόμενη στην περιφερειακή παράταξη «Κοινό των Ηπειρωτών» και στην αναφορά της περί μη δυνατότητας της εταιρείας συμφερόντων μετόχων της Αστικό ΚΤΕΛ Α.Ε. να ασκεί τη συγκεκριμένη δραστηριότητα, απαντά ότι η ανάδοχος εταιρεία είναι νομίμως καταχωρημένη στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Αποβλήτων (ΗΜΑ) και καλεί την παράταξη Ζάψα να απαντήσει αν προτιμά να επιβαρύνονται οι πολίτες της Ηπείρου με 30% επιπλέον για να εποπτεύεται η μεταφορά του υπολείμματος από μηχανικούς πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και τα οχήματα να διαθέτουν GPS.

Σχετικά άρθρα

Προγραμματική σύμβαση για την ανάδειξη, προστασία και ανάπτυξη του «συμπλέγματος» Κορωνησίας

Στους κερδισμένους του 2023 η Περιφέρεια Ηπείρου

Αποστόλης Τζελέτας

Γέφυρα – αντίγραφο στη θέση της ιστορικής γέφυρας Κοράκου