vrisi diakopi
Αίθουσα ΣύνταξηςΕπικαιρότητα

Διακοπή νερού στην οδό Δημ. Γλάρου

Διακοπή υδροδότησης στην οδό Δημ. Γλάρου στη Βρυσούλα θα υπάρξει αύριο Τετάρτη, από τις 10.30 το πρωί έως τις 12.30 το μεσημέρι, λόγω εργασιών επέκτασης του αγωγού ύδρευσης.

Από τη ΔΕΥΑΙ γίνεται γνωστό ότι καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να ελαχιστοποιηθεί το χρονικό διάστημα της διακοπής.