Παράλληλα, με ανακοίνωση, η παράταξη εκφράζει την κάθετη αντίθεσή της στην πρόταση της Δημοτικής Αρχής να προχωρήσει σε ανταλλαγή δημοτικής περιουσίας με το ΤΕΘΑ, προκειμένου να εξασφαλιστεί η παραχώρηση της έκτασης, καθώς, όπως αναφέρει «μια τέτοια ανταλλαγή ουσιαστικά ενισχύει τη λογική της εμπορευματοποίησης της δημόσιας γης».
«Από την εξέλιξη της συζήτησης είναι ξεκάθαρο ότι η Δημοτική Αρχή δεν έχει καμία πρόθεση να αξιοποιήσει τον χώρο προς όφελος των Γιαννιωτών με δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα, χωρίς την παρουσία επιχειρηματικών συμφερόντων. Είναι ενδεικτικό ότι δεν έχει καν διατυπώσει την απαίτηση για χρηματοδότηση ή στελέχωση που απαιτούνται για την αποκατάσταση, τη συντήρηση, τη διαμόρφωση και τη λειτουργία του χώρου. Με ποιους πόρους και με ποιο προσωπικό σκοπεύει να προχωρήσει ένα τέτοιο έργο; Υπενθυμίζουμε ότι το ΚΚΕ στήριξε το αίτημα του Δήμου Ιωαννιτών για την παραχώρηση του Πάρκου Πυρσινέλλα, που τελικά υλοποιήθηκε με νομοθετική ρύθμιση. Ωστόσο, τόσο η πολυετής εγκατάλειψή του όσο και η πρόσφατη εργολαβία ανάπλασης ύψους 7 εκατ. ευρώ αποδεικνύουν ότι η Δημοτική Αρχή του ΠΑΣΟΚ υλοποιεί με συνέπεια την πολιτική της εμπορευματοποίησης της γης και των δημόσιων χώρων», σημειώνεται στην ανακοίνωση, με την οποία τονίζεται πως για να εξασφαλιστεί η δωρεάν πρόσβαση του λαού στο Βελισσάριο, είναι απαραίτητο να απαιτηθεί και να εξασφαλιστεί επαρκής κρατική χρηματοδότηση και το αναγκαίο προσωπικό, ώστε ο χώρος να λειτουργήσει ως σύγχρονο μητροπολιτικό πάρκο, με υποδομές για ψυχαγωγία, αθλητισμό και πολιτισμό, για τις ανάγκες του γιαννιώτικου λαού και όχι για την κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων .
«Αυτό καλούμε τον Γιαννιώτικο λαό να διεκδικήσει και να επιβάλει με τη δική του οργανωμένη πάλη», καταλήγει η «Λαϊκή Συσπείρωση».
