Οι νεφροί και οι οφθαλμοί του δότη προσφέρθηκαν προς μεταμόσχευση σε συνανθρώπους μας που περιμένουν αντίστοιχα μοσχεύματα.
Η διοίκηση του νοσοκομείου εκφράζει τα θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος και τους ευχαριστεί για το ανθρώπινο μεγαλείο τους, ενώ συγχαίρει το προσωπικό της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας (Μ.Ε.Θ.) και του Αναισθησιολογικού Τμήματος του νοσοκομείου, καθώς και όλο το προσωπικό των ομάδων μεταμόσχευσης που συνέβαλλε στην επιτυχή έκβαση της συγκεκριμένης δωρεάς οργάνων.
«Η ιδέα της δωρεάς οργάνων μετά το τέλος της ζωής αποτελεί την ύψιστη μορφή εθελοντικής προσφοράς, ανθρωπισμού, πολιτισμού και αλτρουισμού καθώς και την βασική προϋπόθεση για την πραγματοποίηση του ιατρικού θαύματος της μεταμόσχευσης», αναφέρει η διοίκηση.
Δώρο ζωής από 73χρονο
Μια ακόμη δωρεά οργάνων έγινε πράξη στο Γενικό Νοσοκομείο Ιωαννίνων «Χατζηκώστα» από τους συγγενείς 73χρονου, εγκεφαλικά νεκρού, ασθενή που νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
