Ntalika Alkinoos
Αίθουσα ΣύνταξηςΕπικαιρότητα

Νταλίκα χωρίς εισιτήριο μπλόκαρε τον απόπλου πλοίου για την Κέρκυρα

Δεμένο στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας για διάστημα σχεδόν δύο ωρών περισσότερο του προβλεπόμενου έμεινε το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «Αλκίνοος» το βράδυ της Τετάρτης, λόγω της άρνησης του οδηγού και του συνοδηγού φορτηγού να εκφορτώσουν το όχημά τους από το πλοίο, καθώς διαπιστώθηκε να μην έχουν εκδώσει εισιτήριο.

Το πλοίο επρόκειτο να αποπλεύσει για την Κέρκυρα στις 10 περίπου το βράδυ, ωστόσο παρέμεινε δεμένο μέχρι λίγο πριν τα μεσάνυχτα, όταν τελικά συνελήφθη ο 37χρονος συνοδηγός και ιδιοκτήτης του φορτηγού, το οποίο εκφορτώθηκε από το πλοίο, με τη συνδρομή άλλου επαγγελματία οδηγού, ο οποίος το οδήγησε σε ασφαλές σημείο.
Την Πρωτομαγιά συνελήφθη και ο 63χρονος οδηγός του φορτηγού, ο οποίος κατά την προσπάθεια των λιμενικών να οδηγήσουν το όχημα εκτός πλοίου, αισθάνθηκε αδιαθεσία και διακομίστηκε με τη συνοδεία στελεχών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών Ηγουμενίτσας και στη συνέχεια στο Γενικό Νοσοκομείο Φιλιατών, για περαιτέρω εξετάσεις και νοσηλεία.
Τελικά, το «Αλκίνοος» απέπλευσε με συνολική καθυστέρηση 1.38’ από την προγραμματισμένη ώρα απόπλου, με τους 295 επιβάτες να υφίστανται πρωτοφανή ταλαιπωρία για χάρη του οδηγού και του συνοδηγού του φορτηγού, οι οποίοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες για απείθεια και παρακώλυση συγκοινωνιών.