Οι ιδιοκτήτες των δυο Ι.Χ. αυτοκινήτων στάθηκαν τυχεροί στην ατυχία τους, καθώς στα οχήματά τους δεν υπήρχαν ορατές ζημιές, πλην ίσως κάποιων μικρογρατζουνιών, ενώ ιδιαίτερα μεγάλες ζημιές δεν υπέστη ούτε το τρίτο όχημα, το οποίο κυριολεκτικά καλύφθηκε κάτω από τους κορμούς και τα κλαδιά των δέντρων. Το ευτύχημα είναι ότι εκείνη την ώρα δεν ήταν κάποιος άνθρωπος στο σημείο της πτώσης, ώστε να τραυματιστεί.
Στο σημείο βρέθηκε όχημα της Πυροσβεστικής, με το πλήρωμά του να προχωρά σε κλοπή των κλαδιών, ώστε με ασφάλεια να γίνει η απομάκρυνση των αυτοκινήτων.
Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης, πάντως, δεν έλειψαν και οι λεκτικές αντιπαραθέσεις, με έναν εκ των κατόχων των οχημάτων να ζητά ευθύνες από μέλος της διοίκησης του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων για τη μη φροντίδα των δέντρων, και εκείνος να του ανταπαντά σε έντονο ύφος για το αν είχε δικαίωμα να σταθμεύει στο συγκεκριμένο χώρο, ο οποίος προορίζεται αποκλειστικά για ολιγόλεπτη στάθμευση των πελατών του ΚΤΕΛ.

Δέντρα καταπλάκωσαν οχήματα σε πάρκινγκ του ΚΤΕΛ (φωτορεπορτάζ)
Κάτω από τα κλαδιά δέντρων, τα οποία λύγισαν από τον ισχυρό αέρα, βρέθηκαν τρία Ι.Χ. αυτοκίνητα, που ήταν σταθμευμένα σε πάρκινγκ του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων, παραπλεύρως του σταθμού στη λεωφόρο Γεωργίου Παπανδρέου, το μεσημέρι.
