Από την Πυροσβεστική Υπηρεσία Ηγουμενίτσας έγινε χρήση βραχιονοφόρου οχήματος. Την επιχείρηση συντόνισαν ο διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ευάγγελος Πανταζής και ο λιμενάρχης Ηγουμενίτσας Κωνσταντίνος Κορίζης.
Το πλοίο είχε αποπλεύσει από τη Λευκίμμη και μετέφερε επίσης εννέα Ι.Χ. αυτοκίνητα και επτά φορτηγά.
Με βραχιονοφόρο η αποβίβαση στο λιμάνι Ηγουμενίτσας
Με τη συνδρομή της Πυροσβεστικής πραγματοποιήθηκε νωρίς το απόγευμα της Παρασκευής η αποβίβαση στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας των 26 επιβατών του πλοίου «Λευκίμμη», μετά τη βλάβη που παρουσιάστηκε στον καταπέλτη του.
