Οι μαθητές του σχολείου κατέγραψαν προβλήματα καθαριότητας και δημόσιου χώρου, εντόπισαν σημεία που χρειάζονται παρεμβάσεις και συνέβαλαν στη συλλογή απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών. Στη δράση παρευρέθηκαν και συμμετείχαν ενεργά ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας Μάκης Χρυσοστόμου, ο αντιδήμαρχος Παιδείας Στέφανος Σίντος, ο πρόεδρος της Κοινότητας Ιωαννίνων Τάσος Κουτσογιάννης και η πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων Κάτια Τζίμα, θέλοντας να καταδείξουν τη σημασία που δίνει η δημοτική αρχή σε δράσεις περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης.
Τη σημασία της βιωματικής εκπαίδευσης τόνισε η διευθύντρια του 6ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων Αθηνά Σέβη, υπογραμμίζοντας ότι το σχολείο, ως ζωντανός οργανισμός, συμβάλλει ενεργά στη διαμόρφωση ενεργών και υπεύθυνων πολιτών. Στόχος της εκπαιδευτικής διαδικασίας, όπως ανέφερε, δεν είναι μόνο η μετάδοση γνώσεων, αλλά και η καλλιέργεια αξιών, όπως η περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, η δημιουργικότητα, η κριτική σκέψη και η συνεργασία, προκειμένου οι μαθητές να εξελιχθούν σε πολίτες που θα συμβάλλουν θετικά στην κοινωνία. Παράλληλα, ανέδειξε την αναγκαιότητα της προστασίας του περιβάλλοντος, επισημαίνοντας πως τέτοιες δράσεις βοηθούν τα παιδιά να κατανοήσουν τον ρόλο τους στη διαμόρφωση ενός καθαρού και υγιούς κόσμου. Τέλος, ευχαρίστησε τις εκπαιδευτικούς που υλοποίησαν τη δράση, τους μαθητές για την εξαιρετική τους συμμετοχή, τον Δήμο Ιωαννιτών και τις υπηρεσίες του για την άμεση ανταπόκριση, καθώς και τους εκπαιδευτικούς συμβούλους που παραβρέθηκαν. Κλείνοντας, εξέφρασε την ευχή για τη συνέχιση τέτοιων καινοτόμων βιωματικών δράσεων, που με μικρά και σταθερά βήματα μπορούν να συμβάλουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής όλων.
«Ο Δήμος Ιωαννιτών, μέσω της υπηρεσίας Καθαριότητας, είναι καθημερινά παρών στις γειτονιές, φροντίζοντας για ένα καθαρό και φιλόξενο περιβάλλον. Σήμερα, μαζί με τους μαθητές της 4ης τάξης του 6ου Δημοτικού Σχολείου, καθαρίσαμε τη γειτονιά της Βρυσούλας και τις εργατικές κατοικίες, δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να γνωρίσουν τη διαδικασία της ανακύκλωσης και να συμβάλουν έμπρακτα στη βελτίωση του χώρου όπου ζουν και παίζουν», δήλωσε από τη μεριά του ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας Μάκης Χρυσοστόμου και πρόσθεσε: «Οι πρωτοβουλίες αυτές θα συνεχιστούν, με επόμενη δράση μας να αφορά τη συνεργασία με τους καταστηματάρχες της πόλης, καθώς η διαχείριση των απορριμμάτων είναι μια υπόθεση που μας αφορά όλους. Ο Δήμος κάνει ό,τι μπορεί για να λύνει προβλήματα και να βελτιώνει την καθημερινότητα των πολιτών, πάντα με γνώμονα το κοινό καλό».
Έδωσαν το παράδειγμα οι μαθητές του 6ου Δημοτικού Σχολείου
Το μήνυμα πως η καθαριότητα και ο σεβασμός στο περιβάλλον είναι υπόθεση όλων έστειλαν οι μαθητές του 6ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων, με τη συμμετοχή τους στην εκπαιδευτική δράση «Καθαρή Γειτονιά, Καθαρό Μέλλον. Χτίζοντας Γέφυρες Αλληλεγγύης: Μαζί για την Κοινότητα», που διοργάνωσε το σχολείο τους, σε συνεργασία με τον Δήμο Ιωαννιτών και τη Δημοτική Κοινότητα Ιωαννίνων, στο πλαίσιο του προγράμματος σπουδών «Ενεργός Πολίτης».
