Ο αυτοκινητόδρομος Ε65, που κατασκευάζεται από την ΤΕΡΝΑ, έχει μήκος 182,1 χλμ. και είναι ένα από τα σημαντικότερα εθνικά έργα, συνολικού προϋπολογισμού 1,4 δισ. ευρώ περίπου. Διαθέτει την αναγκαία χωρητικότητα, ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου δύο λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συν Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης και κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου σε νέα χάραξη συνδέοντας την Ανατολική με την Δυτική Ελλάδα.
Με την παράδοση των νέων τμημάτων του Ε65 τον Απρίλιο του 2024 , σε κυκλοφορία βρίσκονται 136 χλμ. σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου, από Η/Κ με τον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. (206,5 χλμ.) έως και Α/Κ Καλαμπάκας.
Υπό κατασκευή από την ΤΕΡΝΑ βρίσκονται τα τελευταία 46 χλμ. του αυτοκινητοδρόμου, στο βόρειο τμήμα, που ξεκινούν από τον Α/Κ Καλαμπάκας και θα φθάνουν έως και την Εγνατία Οδό δυτικά των Γρεβενών. Για την κατασκευή τους λειτουργούν δύο κεντρικές και δύο υποστηρικτές εγκαταστάσεις με 780 άτομα προσωπικό και 440 μηχανήματα έργου και φορτηγά. Η πρόοδος κατασκευής των σηράγγων φτάνει στο 96,45%, των γεφυρών στο 93,62%, των ασφαλτικών 39,72% και των χωματουργικών 74,65%.
Ε65 – Στο 66,35% η πρόοδος στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Στο 66,35% έχει φτάσει η πρόοδος των κατασκευαστικών εργασιών στο βόρειο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Ε65 από την Καλαμπάκα μέχρι και την Εγνατία Οδό, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η «Κεντρική Οδός».