Αίθουσα ΣύνταξηςΕπικαιρότητα

Οικονομία στους εκπαιδευτικούς με συγχωνεύσεις τμημάτων

Αντιδράσεις υπάρχουν στις σχολικές μονάδες από την κατεύθυνση που έχει δοθεί στις διευθύνσεις εκπαίδευσης για συγχωνεύσεις τμημάτων, ακόμη και μετακινήσεις μαθητών σε άλλες μονάδες, που θα δικαιολογούν έναν «κόφτη» στις προσλήψεις νέων αναπληρωτών.

Σχετική εγκύκλιος του Γενικού Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας προς τις Περιφερειακές Διευθύνσεις και τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκάλεσε την αντίδραση των εκπαιδευτικών, που πριν λίγες ημέρες προχώρησαν σε κινητοποιήσεις και στα Γιάννενα, κάνοντας λόγο για λογιστικές προσεγγίσεις, που δεν έχουν σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά και τις ιδιαιτερότητες κάθε περιοχής.
«Δυστυχώς, σε μια προσπάθεια περικοπής εκπαιδευτικού προσωπικού, υπάρχει η εντολή να μειωθούν τα τμήματα, να έχουμε μετακίνηση μαθητών, και ένας αριθμός – κόφτης, για να μη δημιουργηθούν τμήματα ολοήμερου ή ένταξης και οδηγούμαστε έτσι στο κλείσιμο τμημάτων σχολείων», σημείωσε ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κώστας Παργανάς. Όπως ανέφερε, σε ό,τι αφορά την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, δε φαίνεται να υπάρχει διάθεση της διοίκησης να λειτουργήσει κάποια ολοήμερα τμήματα σε νηπιαγωγεία, ενώ έφερε ως παράδειγμα σχολείο της Καβάλας, όπου συνενώθηκε α’ και β’ τάξη δημοτικού, αγνοώντας κάθε έννοια εκπαιδευτικής διαδικασίας.
«Αυτά τα πράγματα τα θεωρούμε ανεπίτρεπτα, δεν πρέπει να στηριζόμαστε μόνο με αριθμούς, αλλά να αντιληφθούμε και τις ιδιαιτερότητες κάθε περιοχής, ειδικά την ώρα που η συρρίκνωση του πληθυσμού και το δημογραφικό αποτελεί σημαντικό πρόβλημα και στην περιοχή μας», τόνισε ο κ. Παργανάς.

Σχετικά άρθρα

Στη μέγκενη η πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Εκ νέου πρόεδρος στον Σύλλογο Δασκάλων ο Κ. Παργανάς

«Στα τυφλά» οι αναπληρωτές