Χουτεσιώτης Πίρσμαν
Στιγμιότυπο από τον περυσινό αγώνα με τον Ιωνικό στα Γιάννινα
ΑθλητικάΑίθουσα Σύνταξης

Όλα για όλα ο ΠΑΣ με στόχο τη νίκη επί του Ιωνικού

Στην Αθήνα παρέμεινε ο ΠΑΣ Γιάννινα, μετά τον αγώνα κυπέλλου με την ΑΕΚ, καθώς αύριο Κυριακή 23/10 στις 4 το απόγευμα θα αντιμετωπίσει στη Νίκαια τον Ιωνικό, σε ένα παιχνίδι με μεγάλη βαθμολογική σημασία.

Θα μεταδοθεί τηλεοπτικά από το συνδρομητικό κανάλι COSMOTEsport 1. Και οι δύο ομάδες είναι χαμηλά στη βαθμολογία και ψάχνουν για σανίδα σωτηρίας και κατάκτηση βαθμών που θα τους δώσουν ανάσες ζωής. Γι’ αυτό η αναμέτρηση αυτή είναι από τα παιχνίδια που ξεχωρίζουν στην 9η αγωνιστική. Οι «κυανόλευκοι» άφησαν πίσω τον αποκλεισμό στο κύπελλο και την ήττα με 2-0 από την ΑΕΚ, έχοντας και παράπονα από τη διαιτησία Διαμαντόπουλου, ειδικά για τη φάση του πέναλτι που προήλθε το δεύτερο καθοριστικό γκολ της «Ένωσης». Όμως η προτεραιότητα για τον «Άγιαξ της Ηπείρου» είναι η μάχη της παραμονής στην κατηγορία. Για τον λόγο αυτόν ο «Άγιαξ της Ηπείρου» κρατά από το προχθεσινό παιχνίδι στην «Αγια-Σοφιά» τα όποια καλά σημεία έδειξε και κοιτάζει την αυριανή αναμέτρηση με τον Ιωνικό. Χθες η ομάδα προπονήθηκε στην περιοχή Κερατέας, το ίδιο θα γίνει και σήμερα. Εκτός μάχης είναι ο γκολκίπερ Πριόρ που έπαθε τράβηγμα στον προσαγωγό στο ξεκίνημα του αγώνα με την ΑΕΚ και ουσιαστικά χάνει τα υπόλοιπα παιχνίδια μέχρι το τέλος του πρώτου γύρου και την διακοπή του πρωταθλήματος. Ο Γάλλος γκολκίπερ δεν βοήθησε φέτος τον ΠΑΣ με τους συχνούς τραυματισμούς που έβγαλε και τις ασταθείς εμφανίσεις στα πρώτα παιχνίδια πρωταθλήματος. Λογικά η ομάδα στον μεταγραφικό σχεδιασμό ενόψει Ιανουαρίου θα έχει στα πλάνα και απόκτηση τερματοφύλακα. Αύριο κάτω από τα δοκάρια θα καθίσει ο 23χρονος Βασίλης Αθανασίου που είναι μεν τρίτος στην ιεραρχία (μετά τους Πριόρ και Σούλη), αλλά με την καταπληκτική εμφάνιση που έκανε στο παιχνίδι κυπέλλου με την ΑΕΚ βάζει υποψηφιότητα για θέση βασικού. Στην Αθήνα θα πάει σήμερα ο Σούλης, που είναι στο τελικό στάδιο αποθεραπείας λόγω προβλήματος στη μέση από το παιχνίδι με τον Ατρόμητο στο Περιστέρι, για να καθίσει στον πάγκο. Τόσο ο Θανάσης Στάικος όσο και ο εκπαιδευτής τερματοφυλάκων Γιάννης Πλαβούκος, μίλησαν ιδιαίτερα στον Αθανασίου δίνοντας θάρρος και ηθικό για το αυριανό παιχνίδι. Αυτό που συμβαίνει φέτος στον ΠΑΣ, σε κάθε σχεδόν παιχνίδι να έχει τραυματισμούς τερματοφυλάκων είναι κάτι το πρωτοφανές. Αυτό επισήμανε στις δηλώσεις και ο Στάικος: «Φέτος έχουμε ταλαιπωρηθεί πολύ με τους τραυματισμούς των τερματοφυλάκων σε όλα σχεδόν τα ματς. Δεν ξέρω αν έχει ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο, αλλά ο Αθανασίου έκανε πολύ καλή εμφάνιση. Μετά τον Παναθηναϊκό που είχε κάποιες άτυχες στιγμές είχαμε πει ότι είναι ένα παιδί με ταλέντο και σήμερα το απέδειξε. Πνευματικά ήταν έτοιμος και μας δίνει αισιοδοξία ότι έχουμε νέα παιδιά πίσω που μπορούν να καλύψουν οποιοδήποτε κενό». Ο δε Αθανασίου μετά το ματς με την ΑΕΚ ανέφερε: «Τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα. Είναι μεγάλη η χαρά να αγωνίζεσαι σε ένα τόσο ωραίο γήπεδο, όμως το αρνητικό αποτέλεσμα μετριάζει τη χαρά. Δεν μπορείς να είσαι χαρούμενος, όπως θα ήταν υπό άλλες συνθήκες. Κοιτάμε την Κυριακή να πάρουμε το πιο θετικό που μπορούμε. Είμαστε συγκεντρωμένοι για το ματς με τον Ιωνικό. Το πώς θα είμαι εγώ θα φανεί στο γήπεδο. Δεν μπορώ να λέω λόγια, μόνο πράξεις χρειάζονται».
Η αυριανή αναμέτρηση στη Νίκαια είναι δύσκολη και θα γίνει σε ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα. Συνεχή είναι τα καλέσματα του Ιωνικού προς τον κόσμο της ευρύτερης περιοχής για να τον βοηθήσουν. Όμως στο γήπεδο δεν παίζει ο κόσμος αλλά οι παίκτες. Θα είναι ένα αμφίρροπο παιχνίδι δύο ομάδων που με τον Λεβαδειακό φέρονται ως οι αδύναμοι κρίκοι του πρωταθλήματος. Σε τέτοιες αναμετρήσεις παίζουν σημαντικό ρόλο η αποφυγή λαθών, το καθαρό μυαλό, η τύχη και η διαιτησία. Και ένα φάουλ που δεν ήταν να δώσει ο ρέφερι έχει και αυτό τη σημασία του. Συνήθως κερδίζουν οι ομάδες που κάνουν τα λιγότερα λάθη. Ο ΠΑΣ στα τελευταία παιχνίδια έδειξε σημαντικά σημεία βελτίωσης της αγωνιστικής εικόνας του. Στο ματς με την ΑΕΚ, τα πήγε αρκετά καλά και η αμυντική λειτουργία. Υπάρχουν πολλές πιθανότητες, αν δεν στραβώσει κάτι ή αν δεν υπάρξει ατυχία και τυχόν αστάθμητοι παράγοντες (τραυματισμοί κλπ), ο ΠΑΣ να φύγει με θετικό αποτέλεσμα από τη Νίκαια.

ΠΙΘΑΝΗ ΕΝΔΕΚΑΔΑ

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αναμένεται να ξεκινήσει τον αγώνα με τερματοφύλακα τον Αθανασίου, στην άμυνα Σόρια, Κιάκο, Παντελάκη, Εραμούσπε, στη μεσαία γραμμή Καραχάλιο, Λιάσο, Μπιλμπάο, Μορέιρα και στην επίθεση Ροσέρο και Παμλίδη. Στην αποστολή είναι και οι Σούλης (θα ενσωματωθεί σήμερα), Τσάβος, Πήλιος, Μπαγκαλιάνης, Ριένστρα, Λώλης, Φοφανά, Ποζνάνσκι, Μπακαδήμας, Τσίρης, Τζίμας, Μπαλάν. Εκτός είναι οι τραυματίες Κόντε, Λεό, Σταματελόπουλος, Πριόρ.

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ Ο ΤΖΗΛΟΣ

Τον αυριανό αγώνα θα διευθύνει ο Αθανάσιος Τζήλος του συνδέσμου Λάρισας. Βοηθοί του θα είναι οι Γεώργιος Στεφανής (Καρδίτσας), Παναγιώτης-Δημήτρης Σακκάς (Θεσσαλίας). Τέταρτος ο Πέτρος Τσαγκαράκης (Χανίων). Στο VAR ο Άγγελος Ευαγγέλου (Αθηνών) και AVAR ο Βασίλειος Νικολακάκης (Λασιθίου).Παρατηρητής διαιτησίας ορίστηκε ο Γεώργιος Λιαχούδης (Μακεδονίας).

ΧΩΡΙΣ ΝΙΚΗ Ο ΙΩΝΙΚΟΣ

Ο Ιωνικός και ο Λεβαδειακός είναι οι μοναδικές ομάδες του πρωταθλήματος, που δεν σημείωσαν νίκη. Η ομάδα της Νίκαιας έχει 2 ισοπαλίες και 6 ήττες. Στα τρία εντός έδρας παιχνίδια έχασε με 4-1 από τον Ατρόμητο και έφερε δύο ισοπαλίες, 0-0 με Λεβαδειακό και 1-1 με Λαμία. Εκτός έδρας έχασε με 1-0 από τον Παναθηναϊκό, με 3-1 από τον Ολυμπιακό, με 2-0 από τον Βόλο, με 4-1 από την ΑΕΚ και με 2-1 από τον Άρη.

Η ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ

Δυσμενής είναι η προϊστορία για τον ΠΑΣ, καθώς δεν έχει κερδίσει ποτέ τον Ιωνικό στη Νίκαια. Σε σύνολο 16 αγώνων για τα πρωταθλήματα Α’ και Β’ Εθνικής, καταγράφονται 8 νίκες του Ιωνικού και 8 ισοπαλίες. Στο περυσινό πρωτάθλημα της Σούπερ Λιγκ ο ΠΑΣ πήρε ισοπαλία 0-0 στη Νίκαια και κέρδισε με σκορ 1-0 στα Γιάννινα. Αναλυτικά η προϊστορία των αγώνων έχει ως εξής: 1966-67 (Β): Ιωνικός – ΠΑΣ 1-1, 1967-68 (Β): Ιωνικός – ΠΑΣ 3-3, 1968-69 (Β): Ιωνικός – ΠΑΣ 2-1, 1970-71 (Β): Ιωνικός – ΠΑΣ 3-0, 1972-73 (Β): Ιωνικός – ΠΑΣ 1-1, 1987-88 (Β): Ιωνικός – ΠΑΣ 3-0, 1988-89 (Β): Ιωνικός – ΠΑΣ 3-0, 1990-91 (Α): Ιωνικός – ΠΑΣ 2-0, 1991-92 (Β): Ιωνικός – ΠΑΣ 0-0, 1993-94 (Β): Ιωνικός – ΠΑΣ 1-0, 2000-01 (Α): Ιωνικός – ΠΑΣ 1-1, 2002-03 (Α): Ιωνικός – ΠΑΣ 2-0, 2007-08 (Β): Ιωνικός – ΠΑΣ 4-1, 2008-09 (Β): Ιωνικός – ΠΑΣ 1-1, 2010-11 (Β): Ιωνικός – ΠΑΣ 0-0, 2021-22 (Α): Ιωνικός – ΠΑΣ 0-0.

ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΝΕΩΝ

Για το πρωτάθλημα Νέων Κ19 ο ΠΑΣ θα παίξει αύριο Κυριακή, στις 11.30 π.μ., με τον Ιωνικό στο γήπεδο «Παντελής Νικολαίδης) του δήμου Νίκαιας – Αγίου Ιωάννη Ρέντη. Διαιτητής του αγώνα θα είναι ο Κωνσταντίνος Δαμιανάκης του συνδέσμου Πειραιά.
-Για το πρωτάθλημα Νέων Κ17 ο ΠΑΣ θα υποδεχτεί αύριο Κυριακή και ώρα 13.00 στις εγκαταστάσεις της ΕΠΣΗΠ τον Άρη Θεσσαλονίκης. Διαιτητής ορίστηκε ο Θεόδωρος Νίκου του συνδέσμου Άρτας.

ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ

Με πρόστιμο τιμωρήθηκε η ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα για τους πυρσούς που άναψαν στο παιχνίδι της ομάδας με τον ΟΦΗ. Το ύψος του προστίμου έφτασε τα 2.500 ευρώ.

……………………

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
9η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
ΣΑΒΒΑΤΟ 22 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
19.00 Ατρόμητος – Βόλος (NOVAsports 2)
19.30 Παναιτωλικός – Ολυμπιακός (COSMOTEsport 1)
ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
16.00 Ιωνικός – ΠΑΣ Γιάννινα (COSMOTEsport 1)
19.30 ΠΑΟΚ – Αστέρας Τρίπολης (NOVAsports prime)
19.30 Παναθηναϊκός – Άρης (COSMOTEsport 1)
ΔΕΥΤΕΡΑ 24 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

18.00 Λεβαδειακός – ΑΕΚ (NOVAsports prime)
20.00 ΟΦΗ – Λαμία (COSMOTEsport 1)

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
(8η Αγωνιστική)
Παναθηναϊκός 24
ΑΕΚ 18
Βόλος 17
ΠΑΟΚ 15
Ολυμπιακός 14
Άρης 13
—————————————————————————
Παναιτωλικός 11
Ατρόμητος 11
Αστέρας Τρίπολης 8
Λαμία 7
ΟΦΗ 5
ΠΑΣ Γιάννινα 5
Λεβαδειακός 3
Ιωνικός 2
ΣΗΜ: Οι έξι πρώτες ομάδες θα δώσουν αγώνες πλέι οφ, για την ανάδειξη του πρωταθλητή και των ομάδων που θα βγουν στην Ευρώπη.
-Οι οκτώ τελευταίες ομάδες θα δώσουν αγώνες πλέι άουτ, όπου οι δύο τελευταίες θα υποβιβαστούν απευθείας στη Β’ Εθνική.

Από τη σημερινή έντυπη έκδοση του “Ηπειρωτικού Αγώνα” (22/10/2022)

Σχετικά άρθρα

ΠΑΣ Γιάννινα: Στο τεχνικό τιμ ο Σπυρίδης, πρόταση σε Γερονικολό, Πάνο, Πατσιούρα

Ηπειρωτικός Αγών

Συνεχίζει στην Ελλάς Σύρου ο Γιαννιώτης αμυντικός Γιώργος Γώγος

Καλαμάρης: Υφίσταται το ενδιαφέρον μου για ΠΑΣ και περιμένω να γίνει εκκαθάριση της ΠΑΕ