padios Xristou AGSI
Μένουν στον ΑΓΣΙ οι Ζήσης Παδιός και Γιώργος Χρήστου
Αθλητικά

Συνεχίζουν με τη φανέλα του ΑΓΣΙ Παδιός και Χρήστου

Η ομάδα μπάσκετ του ΑΓΣΙ ανακοίνωσε ότι συμφώνησαν να παραμείνουν στην ομάδα και για τη νέα σεζόν οι καλαθοσφαιριστές Ζήσης Παδιός και Γιώργος Χρήστου. Και οι δύο προέρχονται από τις ακαδημίες της ομάδας και ήταν στη βασική πεντάδα την περασμένη σεζόν.

Η ανακοίνωση: “Ο ΑΓΣΙ ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την ανανέωση της συνεργασίας του με τους νεαρούς αθλητές Ζήση Παδιό και Γιώργο Χρήστου για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Οι δύο αθλητές αποτέλεσαν την περασμένη χρονιά βασικά στελέχη όχι μόνο της εφηβικής ομάδας, αλλά και της ανδρικής ομάδας, με τη συμβολή τους να είναι καθοριστική στην επίτευξη των στόχων του συλλόγου. Με το ταλέντο, τη συνέπεια και τη σκληρή δουλειά τους, κέρδισαν επάξια την εμπιστοσύνη των προπονητών και τον σεβασμό των συμπαικτών τους.
Προερχόμενοι από τα τμήματα υποδομής , αποτελούν χαρακτηριστικό παράδειγμα της δουλειάς που γίνεται στις ακαδημίες μας και της φιλοσοφίας του συλλόγου να δίνει ευκαιρίες και πρωταγωνιστικό ρόλο στα δικά του παιδιά.
Τους ευχόμαστε υγεία, πρόοδο και ακόμη περισσότερες επιτυχίες με τη φανέλα του ΑΓΣΙ”.