Η εκδήλωση των «Αθλητικών Βραβείων 2024» ανέδειξε το εύρος και το υψηλό επίπεδο του γιαννιώτικου αθλητισμού, τιμώντας μεταξύ άλλων Ολυμπιονίκες, Παγκόσμιους και Πανευρωπαϊκούς πρωταθλητές, Βαλκανιονίκες, αθλητές και ομάδες με πανελλήνιες διακρίσεις, αθλητές με αναπηρία καθώς και τους εκπροσώπους των Special Olympics.
Κατά τον χαιρετισμό του, ο δήμαρχος Ιωαννίνων Θωμάς Μπέγκας υπογράμμισε τη σημασία της εκδήλωσης όχι ως μια τυπική τελετή, αλλά ως μια «στιγμή ουσίας, γεμάτη από τις αξίες που φέρει ο αθλητισμός: προσπάθεια, συνέπεια, ήθος, επιμονή». Ο δήμαρχος συνεχάρη όλους τους βραβευθέντες, σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «Από τους Ολυμπιονίκες και τους παγκόσμιους πρωταθλητές μας, μέχρι τα σωματεία, τους αθλητές με αναπηρία και τους ανθρώπους των Special Olympics – όλοι είστε η ζωντανή απόδειξη ότι ο τόπος μας έχει ψυχή, ταλέντο και μέλλον».
Στην ομιλία του αναφέρθηκε επίσης στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει διαχρονικά ο ελληνικός αθλητισμός, εστιάζοντας στις ελλείψεις σε υποδομές και πόρους, αλλά τόνισε την αποφασιστικότητα της δημοτικής αρχής να συνεχίσει τη στήριξη με κάθε δυνατό μέσο. «Εμείς στον Δήμο Ιωαννιτών δε σταματάμε να διεκδικούμε για τον τόπο μας όσα δικαιούται. Παράλληλα, ενισχύουμε αθλητικές εγκαταστάσεις, στηρίζουμε συλλόγους και δημιουργούμε συνθήκες για τους νέους και τις νέες να αθλούνται, να εξελίσσονται, να διακρίνονται», σημείωσε μεταξύ άλλων. Ιδιαίτερη ήταν η αναφορά στην ανάγκη διαρκούς συνεργασίας και σχεδιασμού για το μέλλον, με τον δήμαρχο να δηλώνει: «Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να στεκόμαστε δίπλα σας. Με ειλικρίνεια, με σχεδιασμό, με διάθεση συνεργασίας».
Η βραδιά έκλεισε με τον κ. Μπέγκα να καλεί τους παρευρισκόμενους να δουν τη βράβευση αυτή όχι ως το τέλος μιας διαδρομής, αλλά «ως μια νέα αφετηρία, για περισσότερα όνειρα, μεγαλύτερους στόχους και ακόμα πιο δυνατές στιγμές».
Την εκδήλωση τίμησαν ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων κ.κ. Μάξιμος, ο βουλευτής Ιωαννίνων του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Τσίμαρης, ο εκπρόσωπος της 8ης Μηχανοποιημένης Ταξιαρχίας Ιωαννίνων, συνταγματάρχης Αντρέας Φώτσης, ο εκπρόσωπος της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ηπείρου, αστυνομικός διευθυντής Χρήστος Κωλέτσης, ο εκπρόσωπος της Περιφερειακής Πυροσβεστικής Διοίκησης Ηπείρου, υποπυραγός Γεώργιος Δημητρίου, ο αντιπρύτανης Διεθνών Σχέσεων, Εξωστρέφειας και Δια Βίου Μάθησης, καθηγητής Ξενοφών Μπήτσικας, ο αντιδήμαρχος Καθημερινότητας, Έργων Συντήρησης, Πρασίνου, Παιδικών Χαρών – Αδέσποτα Ζώα (Εργοτάξιο), Αθλητισμού και Νέας Γενιάς Πέτρος Παλάσχας, ο αντιδήμαρχος Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Προσχολικής Ηλικίας Στέφανος Σίντος, ο αντιδήμαρχος Ανάπτυξης Δημοτικών Ενοτήτων και Τμημάτων Δόμησης και Ελέγχου Κατασκευών της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος & Πολεοδομίας Ευάγγελος Πρέντζας, η δημοτική σύμβουλος και πρόεδρος της «Μέριμνα» Βάσω Μέγα, ο πρόεδρος της Δημοτικής Ενότητας Ιωαννίνων Τάσος Κουτσογιάννης και ο πρόεδρος της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Ηπείρου Θανάσης Χρήστου.
Αφετηρία για νέους στόχους η βράβευση
Τους αθλητές που διακρίθηκαν την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο, τους προπονητές τους, καθώς και τα σωματεία, που στηρίζουν την αθλητική δραστηριότητα στον τόπο μας, τίμησε ο Δήμος Ιωαννιτών, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης στον Πολιτιστικό Πολυχώρο «Δημήτρης Χατζής».
