Και οι δύο ομάδες προέρχονται από νίκες, με την ομάδα των Ιωαννίνων να επικρατεί του ΠΑΟΚ στη Θεσσαλονίκη, και του Αμύντα να κερδίζει 62-57 τον Ηρακλή.
«Την Κυριακή υποδεχόμαστε τον Αμύντα μια ομάδα πολύ επικίνδυνη με καλές ξένες παίχτριες και πολύ καλή προπονήτρια . Εμείς προέρχομαστε από δύο μεγάλες νίκες με Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ και θέλουμε να συνεχίσουμε το νικηφόρο σερί, ώστε να πάρουμε την 6η θέση. Θα τα δώσουμε όλα και θέλουμε ξανά το κόσμο δίπλα μας», δήλωσε η Στέλλα Ξανθοπούλου, ενώ στη σημασία του αγώνα και για τη δική της ομάδα αναφέρθηκε η Έλλη Καλομιτσίνη, λέγοντας: «Την Κυριακή δεν είναι ένας απλός αγώνας. Είναι η στιγμή που δείχνουμε ποιοι είμαστε, τι σημαίνει να φοράμε αυτή τη φανέλα και να παλεύουμε για την ομάδα μας. Έχουμε δουλέψει σκληρά, έχουμε προετοιμαστεί και ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε. Με ψυχή, πάθος και ομαδικότητα, θα μπούμε στο παρκέ για να πάρουμε τη νίκη. Για εμάς, για τον κόσμο μας, για να γράψουμε την ιστορία μας!».
Το τζάμπολ στο Νέο Κλειστό Γυμναστήριο, που αναμένεται να είναι και πάλι κατάμεστο, είναι στις 5 το απόγευμα.
ΠΑΣ Γιάννινα – Αμύντας με φόντο μια θέση στην εξάδα
Παιχνίδι – πρόκριμα για μια θέση στην εξάδα της Α1 Γυναικών είναι αυτό της Κυριακής μεταξύ του ΠΑΣ Γιάννινα και του Αμύντα Υμηττού, καθώς όποια ομάδα κερδίσει θα έχει αποκτήσει ένα σαφές πλεονέκτημα.
