Σάββατο πρωί (αύριο) θα γίνει πάλι ελαφρά προπόνηση για να βάλει ο Θανάσης Στάικος τις τελευταίες πινελιές και να δώσει στους παίκτες τις τελευταίες οδηγίες. Ακολούθως θα ανακοινωθεί η αποστολή που θα αναχωρήσει για Αθήνα. Ο «Άγιαξ» θα πάει αποφασισμένος να παρουσιάσει τον καλύτερο εαυτό του και ότι ήθελε προκύψει. Ότι πάρει να είναι πολυτιμότατο. Και αν δεν πάρει, η καλή εμφάνιση θα του δώσει ψυχολογική ώθηση για τα επόμενα παιχνίδια. Το άγχος θα το έχει ο Ολυμπιακός που είναι με την πλάτη στον τοίχο και όχι ο ΠΑΣ Γιάννινα. Και στην προπόνηση της Παρασκευής ο Στάικος δοκίμασε σχήματα στο δίτερμα που έγινε, δίνοντας συνεχώς οδηγίες για να μην κάνουν λάθη, να είναι κοντά οι γραμμές και να μην ανοίγουν διαδρόμους στις επιθέσεις που θα επιχειρήσει ο Ολυμπιακός. Σε καλή κατάσταση φάνηκε ο Πέδρο Κόντε που έβγαλε όλο το δίτερμα και έχει πολλές πιθανότητες να ξεκινήσει με την αρχική ενδεκάδα, έχοντας στήριγμα στην επίθεση τον Παμλίδη. Εντάξει είναι και ο Σταματελόπουλος που είχε μεγαλύτερη αποχή από τον Κόντε και επί του παρόντος δεν είναι στα πλάνα για την αρχική ενδεκάδα. Θα είναι οπωσδήποτε στην αποστολή. Τέλος γι’ αυτούς η περιπέτεια τραυματισμών που είχαν τον τελευταίο καιρό. Απόντες θα είναι οι τραυματίες Ροσέρο και Κύρκος.
Εγχειρίστηκε ο Μπατίστ Λεό
Σε επιτυχή εγχείρηση υποβλήθηκε σήμερα σε κλινική των Αθηνών από τον γιατρό της ομάδας Σταύρο Ριστάνη ο επιθετικός Ζαν Μπατίστ Λεό, που επέστρεψε φέτος στα Γιάννινα. Ο Λεό δεν έκανε καθόλου προετοιμασία γιατί είχε πρόβλημα στον οπίσθιο χιαστό που αποκαταστάθηκε με την χειρουργική επέμβαση. Ουσιαστικά θα είναι έτοιμος κοντά στα Χριστούγεννα και η 40 ημερών διακοπή από 11 Νοεμβρίου έως 21 Δεκεμβρίου λόγω του Μουντιάλ στο Κατάρ, θα τον βοηθήσει να καλύψει το χαμένο έδαφος.
