Η ανακοίνωση: Ο ΠΑΣ Γιάννινα WVC βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας του με την Κωνσταντίνα για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027.
Η Κωνσταντίνα αποτελεί παιδί της ομάδας μας, καθώς εδώ έκανε τα πρώτα της βήματα στο βόλεϊ και έχει συνδέσει την πορεία της με τον σύλλογο. Στο παρελθόν έχει συμμετάσχει σε σημαντικές αγωνιστικές επιτυχίες, καθώς και σε Πανελλήνια Πρωταθλήματα, δείχνοντας πάντα συνέπεια και αγάπη για την ομάδα.
Σε δήλωσή της ανέφερε:
«Είμαι πολύ χαρούμενη που θα συνεχίσω για ακόμη μία χρονιά στον ΠΑΣ Γιάννινα. Εδώ έκανα τα πρώτα μου βήματα στο βόλεϊ και είναι ιδιαίτερα σημαντικό για μένα να συνεχίζω στην ομάδα μου. Η περσινή μου συμμετοχή στην Α2 μου έδωσε νέα κίνητρα και όρεξη για περισσότερη δουλειά. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, ώστε να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τον στόχο της και να επιστρέψει στην Α2.»
