Το Σάββατο 13 Ιουνίου, από τις 10 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι, στελέχη του Τοπικού Τμήματος Ιωαννίνων του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού υποδέχθηκαν μικρούς επισκέπτες στη δράση «ΦΥΣΗ… η ζωή αλλιώς!», δίνοντάς τους την ευκαιρία να γνωρίσουν το οδηγικό πρόγραμμα μέσα από το παιχνίδι και τη δημιουργική απασχόληση.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες τα παιδιά γνώρισαν τη χαρά της συνεργασίας, της εξερεύνησης και της επαφής με τη φύση, αξίες που αποτελούν βασικούς άξονες του Οδηγισμού.
Η συγκεκριμένη συμμετοχή αποτέλεσε παράλληλα και την τελευταία μεγάλη δράση της φετινής οδηγικής χρονιάς για το Τοπικό Τμήμα Ιωαννίνων, ολοκληρώνοντας έναν κύκλο δραστηριοτήτων που, όπως σημειώνεται, χαρακτηρίστηκε από δημιουργία, νέες φιλίες, παιχνίδι και την επανεκκίνηση των ομάδων στην ανακαινισμένη Εστία του Τμήματος.
Το Τοπικό Τμήμα ευχαριστεί τον Δήμο Ιωαννιτών για την πρόσκληση, καθώς και τα παιδιά που συμμετείχαν στη δράση, ανανεώνοντας το ραντεβού του για τον Σεπτέμβριο με νέες οδηγικές δράσεις και εμπειρίες.
Για πληροφορίες σχετικά με τις εγγραφές, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην Εστία του ΣΕΟ Ιωαννίνων, στην πλατεία Νεομάρτυρος Ιωάννου 1, ή να επικοινωνούν με το Τοπικό Τμήμα.
