Σύμφωνα με την «Αγωνιστική Συσπείρωση Υγειονομικών» του νοσοκομείου «Χατζηκώστα», η διοίκηση της 6ης Υγειονομικής Περιφέρειας και το υπουργείο Υγείας επιχειρούν να καλύψουν την ανάγκη λειτουργίας δυο νέων κλινών στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου με μετακινήσεις έξι νοσηλευτών από νοσοκομεία της Υγειονομικής Περιφέρειας.
Η ΑΣΥ επικαλείται έγγραφο με το οποίο ο Διοικητής της 6ης ΥΠΕ ζητά από τα νοσοκομεία που ανήκουν στην υγειονομική περιφέρεια να ενημερώσουν τους νοσηλευτές για την «δυνατότητα εκδήλωσης ενδιαφέροντος» ώστε να μετακινηθούν στο νοσοκομείο «Γ. Χατζηκώστα» για να λειτουργήσουν οι δύο νέες κλίνες ΜΕΘ.
«Οι νοσηλευτές των ΜΕΘ είναι εξιδεικευμένο προσωπικό, δεν μπορεί να είναι γενικώς μετακινούμενοι από το ένα Νοσοκομείο στο άλλο, την στιγμή μάλιστα που στενάζουν όλες οι κλινικές των νοσοκομείων της 6ης ΥΠΕ για νοσηλευτές», σημειώνεται στην ανακοίνωση που κάνει λόγω για δεκάδες κενές θέσεις νοσηλευτικού προσωπικού στο νοσοκομείο, παρά τα όσα υποστήριξε σε δηλώσεις του ο διοικητής, με την ΑΣΥ να κατηγορεί την κυβέρνηση και τον υπουργό Υγείας για μια προσπάθεια «να κάνουν το μαύρο άσπρο, με την βοήθεια του κυβερνητικού συνδικαλισμού που έχει προσφέρει τεράστιες υπηρεσίες σε όλες τις κυβερνήσεις».
«Γιατί δεν γίνεται προκήρυξη των κενών θέσεων και μονιμοποίηση των συμβάσεων των επικουρικών; Η απάντηση είναι μία :Η κυβέρνηση της ΝΔ, όπως και οι προηγούμενες κυβερνήσεις, θεωρούν την υγεία του λαού, την ανάγκη για νέες κλίνες ΜΕΘ, κόστος με μικρό όφελος. Η ανάγκη νέου σύγχρονου οργανισμού του Νοσοκομείου, με κριτήριο την κάλυψη των λαϊκών αναγκών στην υγεία, με βάση τις σύγχρονες δυνατότητες που δίνει στην εποχή μας η εξέλιξη της επιστήμης, δεν μπορεί να μπει στη λογική του κόστους οφέλους. Δεν μπορούμε να ανεχτούμε, όταν πρόκειται για τις λαϊκές ανάγκες και τα δικαιώματα ασθενών κι εργαζομένων να υπόκεινται αυτά στην δημοσιονομική πειθαρχία και όταν πρόκειται για τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων και των λεγόμενων επενδυτών τότε το χρήμα να ρέει άφθονο», τονίζει η ΑΣΥ και ζητά μονιμοποίηση των επικουρικών και προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, νέο σύγχρονο οργανισμό και αποκλειστικά δημόσια δωρεάν υγεία για όλους, με κατάργηση κάθε επιχειρηματικής δράσης.
