Διακοπή νερού αύριο σε Κουγκίου και ΚΑ’ Φεβρουαρίου
Τεχνικές εργασίες σε αγωγό ύδρευσης πρόκειται να κάνει αύριο Πέμπτη η ΔΕΥΑΙ και ως εκ τούτου θα υπάρξει διακοπή υδροδότησης στις οδούς Κουγκίου, ΚΑ’ Φεβρουαρίου καθώς και στους κάθετους και παρόδους αυτών, από τις 8:30 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι, ενώ θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να ελαχιστοποιηθεί το χρονικό διάστημα της διακοπής.
