Στη συνέλευση θα παρουσιαστεί η εισήγηση της ΟΛΜΕ προς τις γενικές συνελεύσεις για τα φλέγοντα προβλήματα της εκπαίδευσης, που έχουν να κάνουν με την αξιολόγηση, τους χαμηλούς μισθούς, την κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων και την υυσιαστική αντιμετώπιση και πρόληψη της βίας. Επίσης, θα παρουσιαστεί και το πρόγραμμα δράσης, το οποίο περιλαμβάνει κυρίως πρωτοβουλίες ενημέρωσης των γονέων και της κοινωνίας για την κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία, καθώς και κατά τόπους κινητοποιήσεις σε κάθε εκδίκαση πειθαρχική δίωξης και ενάντια στην ίδρυση Ωνασείων και Πρότυπων Σχολείων.
Σε γενική συνέλευση καλεί τα μέλη της η ΕΛΜΕ
Σε γενική συνέλευση καλεί τους εκπαιδευτικούς η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων την Τρίτη 20 Μαΐου, στις 8 το βράδυ, στο 2ο Λύκειο Ιωαννίνων.
