Στόχο των δράσεων αυτών αποτελεί η ευαισθητοποίηση των επαγγελματιών υγείας αλλά και του ευρύτερου κοινού για τη σημασία της πρόληψης, της έγκαιρης διάγνωσης και της αποτελεσματικής θεραπείας της καρδιακής ανεπάρκειας.
H δράση στο Νοσοκομείο «Γ. Χατζηκώστα» θα πραγματοποιηθεί στον χώρο της κεντρικής εισόδου δίπλα στο Τ.Ε.Π. αύριο Τετάρτη, από τις 11 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι, όπου θα διατίθεται έντυπο υλικό από την Ελληνική Καρδιολογική Εταιρεία.
«Η καρδιακή ανεπάρκεια δε μας σταματά»
Στην καμπάνια «Η καρδιακή ανεπάρκεια δε μας σταματά» συμμετέχει το Καρδιολογικό Τμήμα του Γενικού Νοσοκομείου Ιωαννίνων «Γ. Χατζηκώστα», στο πλαίσιο της εβδομάδας ευαισθητοποίησης για την Καρδιακή Ανεπάρκεια (5-11 Μαΐου) και των δράσεων της Ομάδας Εργασίας Καρδιακής Ανεπάρκειας της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας.
