Ασημένιο μετάλλιο κέρδισε ο Πάρις-Ραφαήλ Κώτσιας στο σκιφ ελαφρών βαρών ανδρών στο 91ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κωπηλασίας, που διεξήχθη το διάστημα 24-27 Απριλίου στο κωπηλατοδρόμιο του Σχινιά, ενώ κατέλαβε την 4η θέση στο σκιφ νέων ανδρών και την 5η θέση στο σκιφ εφήβων.
Την 4η θέση κατέλαβαν η Ελένη Λεβεντέλη στο σκιφ γυναικών, οι Άννα-Μαρία Ήλη και Αικατερίνη Καραγιάννη στο διπλό σκιφ νεανίδων, και οι Μιχαήλ Μπασάκος και Θεοφάνης Βλάχος στο διπλό σκιφ εφήβων, την 8η θέση οι Σωτήριος Μπράφας και Ελευθέριος Γαρδίκος στο διπλό σκιφ εφήβων, και οι Σωτήριος Μπράφας, Ελευθέριος Γαρδίκος, Θεοφάνης Βλάχος και Γρηγόρης Αγγέλης στο τετραπλό σκιφ εφήβων, και την 11η θέση οι Ευάγγελος Τζίμας και Φοίβος Βλάχος στο διπλό σκιφ εφήβων.
Πολύ καλή ήταν η παρουσία και των υπολοίπων αθλητών, όπως της Μαρίας Δημητρίου στο σκιφ νεανίδων, του Γιάννη Καλυβόπουλου στο σκιφ εφήβων και των Άγγελου Μπράφα και Νικήτα Αντωνιάδη στο διπλό σκιφ εφήβων.
Στους Πανελλήνιους Σχολικούς αγώνες, τη 2η θέση κατέλαβαν οι Άννα-Μαρία Ήλη και Αικατερίνη Καραγιάννη στο διπλό σκιφ μαθητριών, και την 3η θέση οι Μιχαήλ Μπασάκος και Θεοφάνης Βλάχος στο διπλό σκιφ μαθητών.
Το Δ.Σ. το Π.Ν.Ο.Ι.) συγχαίρει τους αθλητές του για την εμφάνιση στους δύο πανελλήνιους αγώνες, τον προπονητή του Δημήτριο Δερέκα, καθώς επίσης και τον πρώην προπονητή Βασίλη Νταλαμάγκα για τη συνεισφορά τους στην εμφάνιση της ομάδας.
Μετάλλια και διακρίσεις για τον Π.Ν.Ο.Ι.
Με τρία μετάλλια επέστρεψαν οι αθλητές του Περιβαλλοντικού Ναυταθλητικού Ομίλου Ιωαννίνων (Π.Ν.Ο.Ι.) από το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κωπηλασίας και από τους Πανελλήνιους Σχολικούς Αγώνες.
