Periptero oinou mple
Αίθουσα ΣύνταξηςΕπικαιρότητα

«Μπλε» το Δημαρχείο Βορείων Τζουμέρκων και το περίπτερο οίνου Ζίτσας

Με το μπλε χρώμα της Παγκόσμιας Ημέρας Ευχής φωταγωγήθηκαν το βράδυ της Τρίτης 29 Απριλίου το Δημαρχείο του Δήμου Βορείων Τζουμέρκων στα Πράμαντα και το περίπτερο οίνου στην Κοινότητα Ζίτσας, συμβολίζοντας τη συμμετοχή των Δήμων Βορείων Τζουμέρκων και Ζίτσας στη διεθνή πρωτοβουλία Make-A-Wish, που πραγματοποιεί ευχές παιδιών με σοβαρές και σπάνιες ασθένειες.

Ο δύο Δήμοι ανταποκρίθηκαν με μεγάλη χαρά στο αισιόδοξο και εορταστικό κάλεσμα του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), συμβάλλοντας στη διάδοση του οράματος του οργανισμού, ώστε «να φτάσει σε όλα τα παιδιά που νοσούν από μία σοβαρή ασθένεια και έχουν ανάγκη από την εκπλήρωση της ευχής τους».make a wish2025 B.Tzoumerka
Τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Ευχής, όπως έχει καθιερωθεί η 29η Απριλίου, γιορτάσανε με «μπλε» φωταγωγήσεις περισσότεροι από 80 Δήμοι σε όλη την Ελλάδα. Πρόκειται για την 45η επέτειο από την εκπλήρωση της πρώτης ευχής παιδιού με σοβαρή ασθένεια, του μικρού Chris, στο Φοίνιξ της Αριζόνα, το 1980. Η ημέρα αυτή γιορτάζεται σε 50 χώρες σε όλον τον κόσμο με διάφορες δράσεις, φωταγωγώντας σημαντικά μνημεία σε μπλε αποχρώσεις και διαδίδοντας το όραμα του οργανισμού.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον οργανισμό και τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ευχής, μπορείτε να ενημερωθείτε από το www.makeawish.gr.