Vraxionoforo Lefkimi
Αίθουσα ΣύνταξηςΕπικαιρότητα

Με βραχιονοφόρο η αποβίβαση στο λιμάνι Ηγουμενίτσας

Με τη συνδρομή της Πυροσβεστικής πραγματοποιήθηκε νωρίς το απόγευμα της Παρασκευής η αποβίβαση στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας των 26 επιβατών του πλοίου «Λευκίμμη», μετά τη βλάβη που παρουσιάστηκε στον καταπέλτη του.

Από την Πυροσβεστική Υπηρεσία Ηγουμενίτσας έγινε χρήση βραχιονοφόρου οχήματος. Την επιχείρηση συντόνισαν ο διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ευάγγελος Πανταζής και ο λιμενάρχης Ηγουμενίτσας Κωνσταντίνος Κορίζης.
Το πλοίο είχε αποπλεύσει από τη Λευκίμμη και μετέφερε επίσης εννέα Ι.Χ. αυτοκίνητα και επτά φορτηγά.