Πρόκειται για έναν 51χρονο Βούλγαρο και μία 51χρονη από τη Βόρεια Μακεδονία, οι οποίοι ταυτοποιήθηκαν ως δράστες κλοπής κινητού από μία 65χρονη εντός Ιερού Ναού της Πρέβεζας το απόγευμα της Κυριακής. Σε έρευνα που έγινε στο αυτοκίνητο που οδηγούσαν, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν τρία κινητά τηλέφωνα, κοντάρι με μαγνήτη, βαρίδι-μαγνήτη με σχοινί και τέσσερα μαχαίρια μήκους από 28 έως 34 εκατοστών.
Ζευγάρι Βαλκάνιων έκλεβε με χρήση μαγνητών
Για κλοπή και οπλοκατοχή κατηγορούνται δύο αλλοδαποί, οι οποίοι συνελήφθησαν το βράδυ της Δευτέρας από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Πρέβεζας.
