astynomia nyxta
Αίθουσα ΣύνταξηςΕπικαιρότητα

35χρονος οδηγούσε μεθυσμένος στο αντίθετο ρεύμα της Εγνατίας Οδού

Από το Ελευθεροχώρι και σχεδόν μέχρι το λιμάνι της Ηγουμενίτσας οδηγούσε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας της Εγνατίας Οδού ένας 35χρονος, ο οποίος, μάλιστα, αγνόησε το σήμα στάσης, που του έγινε από αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Ηγουμενίτσας και συνέχισε τη διαδρομή του, θέτοντας σε κίνδυνο τους επιβαίνοντες άλλων οχημάτων.

Οι αστυνομικοί κατάφεραν να ακινητοποιήσουν το όχημα κοντά στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας και κατά την αλκοολομέτρηση στην οποία υποβλήθηκε ο οδηγός, διαπιστώθηκε ότι οδηγούσε υπό την επίδραση οινοπνεύματος.
Το περιστατικό σημειώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες της Καθαρής Δευτέρας και ο οδηγός συνελήφθη. Από τους αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Ηγουμενίτσας βεβαιώθηκαν οι προβλεπόμενες τροχονομικές παραβάσεις και οδηγήθηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσπρωτίας, καθώς σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση και παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.