Αυτή ήταν η τρίτη φετινή νίκη του ΠΑΣ επί της ομάδας της Καλλιθέας, ωστόσο δεν ήρθε το ίδιο εύκολα σε σχέση με τις προηγούμενες δύο στο πρωτάθλημα, κάτι στο οποίο έπαιξε ρόλο και το γεγονός ότι η Σελέν Ερντέμ αναγκάστηκε να κρατήσει για μεγάλο διάστημα στον πάγκο την Ντίνα Σαρηγιαννίδου, λόγω τραυματισμού. Τραυματισμένη αγωνίστηκε και η Μόρχαους στο δεύτερο ημίχρονο, καθώς στα τέλη του τρίτου δεκαλέπτου δέχθηκε μια αγκωνιά στο μέτωπο και αποχώρησε αιμόφυρτη.
Παρά τα προβλήματα, ο ΠΑΣ Γιάννινα WBC έδειξε ότι το θέλει περισσότερο και παίζοντας έξυπνα και ψυχωμένα έφτασε στη νίκη – πρόκριση. Κομβικό σημείο του αγώνα ήταν η αντίδρασή του, όταν οι Εσπερίδες, με καλάθι της Μπένετ, μείωσαν στον πόντο (65-64), 6:31 πριν το τέλος του αγώνα. Ο ΠΑΣ «απάντησε» με σερί 7-0 και προηγήθηκε 72-64 3:36 για το τέλος. Η Σαρηγιαννίδου «έγραψε» το 77-67 2:25 πριν τη λήξη, και μετέτρεψε το υπόλοιπο της αναμέτρησης σε τυπική διαδικασία…
Κορυφαίες για την ομάδα των Ιωαννίνων ήταν η Κέρναλ με 22 πόντους (5/10 τρίποντα) και 13 ριμπάουντ και η Άρτσερ με 17 πόντους και 19 ριμπάουντ, πολλά εκ των οποίων επιθετικά. Μεγάλο παιχνίδι έκανε και η Δούρβα με 14 πόντους και 6 ασίστ, ενώ διψήφιες ήταν και οι Μόρχαουζ με 13 πόντους και η Σαρηγιαννίδου με 11.
Τα δεκάλεπτα: 24-21, 46-40, 63-56, 79-69
ΠΑΣ Γιάννινα (Σελέν Ερντέμ): Σαρηγιαννίδου 11 (2), Δούρβα 14 (4), Τσιχλάκη, Ξανθοπούλου 2, Μόρχαους 13 (1), Άρτσερ 17, Κέρναλ 22 (5).
Εσπερίδες Καλλιθέας (Σταύρος Νανάκος): Χατζηβασιλείου, Κασάπογλου 6 (2), Πρίφτη 3 (1), Αλιφραγκή 4, Γαλανόπουλος 6, Μπενέκη 2, Τσιανάκα 3 (1), Τέιλορ 34 (1), Μπένετ 11.
Οι δηλώσεις
Σελέν Ερντέμ (προπονήτρια ΠΑΣ Γιάννινα): «Ευχαριστώ τις παίκτριές μου και τους συνεργάτες μου. Ήταν πολύ σημαντικό για μας που προκριθήκαμε, για την ομάδα μας, τον κόσμο μας, τον πρόεδρο, την πόλη. Γράψαμε ιστορία. Δεν ήταν εύκολο, δουλέψαμε πολύ σκληρά τις τελευταίες μέρες γι’ αυτό, ξέραμε πολύ καλά τις Εσπερίδες, ήμασταν πολύ καλά προετοιμασμένες και καταφέραμε να κερδίσουμε. Οι παίκτριές μου ήθελαν πολύ τη νίκη, σκεφτόμασταν αυτό το πράγμα κάθε μέρα, παλέψαμε πολύ και ήμασταν συγκεντρωμένες, όχι μόνο στα 40 λεπτά του αγώνα, αλλά όλες τις μέρες που προηγήθηκαν στην προετοιμασία. Είμαι πολύ χαρούμενη, συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα μας».
Ντίνα Σαρηγιαννίδου (παίκτρια ΠΑΣ Γιάννινα): «Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι, το περιμέναμε παρότι είχαμε κερδίσει και τα δύο ματς πρωταθλήματος με μεγάλη διαφορά. Ήμασταν πολύ ήρεμες, δεν σκεφτήκαμε ποτέ ότι θα χάναμε το ματς, είχαμε αυτοπεποίθηση και είχαμε θετική ενέργεια. Για μένα ήταν ό,τι καλύτερο να έχω τον γιο μου, τον Κωνσταντίνο, να με παρακολουθεί και να φωνάζει για μένα και την ομάδα».
Σταύρος Νανάκος (προπονητής Εσπερίδων): «Είμαστε χαρούμενοι που είμαστε εδώ, σε μια άψογη διοργάνωση και αξίζουν συγχαρητήρια στην ΕΟΚ γι’ αυτό. Συγχαρητήρια στον ΠΑΣ Γιάννινα για τη νίκη του, ήταν καλύτερος και άξιζε τη νίκη. Στο πρωτάθλημα έχουμε κάνει 12 ήττες και περισσότερες είναι με μικρές διαφορές στα τελευταία λεπτά. Έχουμε μια ομάδα με πολλά νεαρά κορίτσια και όχι μεγάλη πείρα. Πολλές φορές όταν το παιχνίδι είναι κοντά δεν παίρνουμε τις σωστές αποφάσεις, έτσι και σήμερα όταν βρεθήκαμε στο -1, αντί να περάσουμε μπροστά, βρεθήκαμε να χάνουμε με επτά και τελικά χάσαμε».
Γκρεϊσάν Μπένετ (παίκτρια Εσπερίδων): «Είναι τιμή που είμαι εδώ, ως μέλος των Εσπερίδων αλλά και ως ρούκι. Το παιχνίδι δεν πήγε όπως θέλαμε, αλλά θα πρέπει να διαχειριστούμε το αποτέλεσμα και να μάθουμε από αυτή την εμπειρία. Θέλαμε να κερδίσουμε, το παιχνίδι ήταν κλειστό και ήταν σκληρό που χάσαμε γιατί φτάσαμε κοντά. Το θέμα είναι να μάθουμε από τα λάθη μας και να ετοιμαστούμε για τη συνέχεια της σεζόν».
