Ο μεγαλύτερος αριθμός αφορά τη Διεύθυνση Αστυνομίας Ιωαννίνων, όπου θα μετατεθούν ένας υπαστυνόμος, δύο ανθυπαστυνόμοι/αρχιφύλακες (π.δ. 82/2006, όπως ισχύει με π.δ. 82/2021) και πέντε ανθυπαστυνόμοι (αρ. 9 ν.3686/2008)/αρχιφύλακες-υπαρχιφύλακες (αρ.12 ν.3686/2008)/αστυφύλακες (π.δ. 82/2021), ενώ στις Διευθύνσεις Αστυνομίας Άρτας, Πρέβεζας και Θεσπρωτίας εγκρίθηκαν από μία θέση υπαστυνόμου, μία θέση ανθυπαστυνόμου – αρχιφύλακα και δύο θέσεις ανθυπαστυνόμων – υπαρχιφυλάκων – αστυφυλάκων.
Μερικώς ικανοποιημένος δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ιωαννίνων Ανέστης Κωνσταντινίδης, αν και ο αριθμός των θέσεων για τα Γιάννενα υπολείπεται κατά πολύ των αναγκών, όπως είχαν τεθεί από την πλευρά της στη φυσική και πολιτική ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας. «Σίγουρα ο αριθμός των οκτώ συναδέλφων, που θα έρθει στα Γιάννενα, δεν είναι αρκετός για να καλύψει τις θέσεις, που μένουν κενές λόγω συνταξιοδοτήσεων. Από την άλλη, όμως, οφείλουμε να αναγνωρίσουμε πως είναι μια αρχή, καθώς οκτώ αστυνομικοί έχουν να έρθουν στη Διεύθυνσή μας πάνω από πέντε χρόνια. Προσδοκούμε στις έκτακτες μεταθέσεις να υπάρξει περαιτέρω ενίσχυση της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ιωαννίνων, ώστε να καλυφθεί σημαντικό μέρος των απωλειών», τόνισε στην Η.Α. ο κ. Κωνσταντινίδης.
Ανακοινώσεις για την ενίσχυση των Διευθύνσεων Πρέβεζας και Άρτας εξέδωσαν οι τοπικοί βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, χαιρετίζοντας την απόφαση του Συμβουλίου Μεταθέσεων.
«Η προκήρυξη των θέσεων αυτών κρίνεται πολύ σημαντική για τη βελτίωση της λειτουργίας της Αστυνομικής Διεύθυνσης Πρέβεζας και την ενίσχυση της προστασίας της έννομης τάξης στην περιοχή. Αξίζει να σημειωθεί ότι η επαρκής στελέχωση της αστυνομικής υπηρεσίας της Πρέβεζας, αποτελεί πάγιο αίτημα της τοπικής κοινωνίας και έπειτα από χρόνια, εγκρίνονται τόσες θέσεις Αστυνομικών κατά τη διαδικασία των τακτικών μεταθέσεων», σημειώνει σε δήλωσή του ο βουλευτής Σπύρος Κυριάκης, ευχαριστώντας τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για την κατανόηση της ανάγκης ενίσχυσης της Διεύθυνσης Αστυνομίας της Πρέβεζας. Και προσθέτει: «Η αναβάθμιση της ποιότητας αστυνόμευσης και η διασφάλιση ενός υψηλότερου επιπέδου απόδοσης του αστυνομικού σώματος, αποτελούν βασική προτεραιότητα και επιδίωξη για την ενίσχυση της ασφάλειας των κατοίκων της περιοχής».
Ευχαριστίες προς τον Αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ. και τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη εκφράζει και ο βουλευτής Άρτας Γιώργος Στύλιος. «Η ασφάλεια των πολιτών διασφαλίζεται τόσο από την αποτελεσματική οργάνωση της Ελληνικής Αστυνομίας όσο και από τον επαγγελματισμό και την αφοσίωση των Ελλήνων αστυνομικών και τους συγχαίρω για αυτό. Εργαζόμαστε για ένα πιο αποτελεσματικό κράτος. Είμαστε δίπλα στον πολίτη!», αναφέρει σε δήλωσή του.
Εν μέρει αποτέλεσμα έφερε η πίεση
Με 20 αστυνομικούς θα ενισχυθούν οι Διευθύνσεις Αστυνομίας στην Ήπειρο, βάσει του πίνακα των ετήσιων τακτικών μεταθέσεων των αστυνομικών υπαλλήλων, αριθμός που καλύπτει εν μέρει, αλλά όχι απόλυτα τις αυξημένες ανάγκες αστυνόμευσης στην περιοχή.
