Η ομάδα παρότι έχει αρκετές απουσίες εξαιτίας του κορονοϊού κάνει τα αδύνατα δυνατά για να ευχαριστήσει τους φιλάθλους της που με τόση χαρά και πυγμή είναι σε κάθε παιχνίδι στο γήπεδο, δημιουργώντας μια πολύ καλή ατμόσφαιρα για την παραμονή της ομάδας μας στην πρώτη εξάδα. Όχι μόνον αυτό, αλλά να διεκδικήσει και εισιτήριο για την Ευρώπη. Οι παίκτες πάντα καταθέτουν την ψυχή τους για να περάσουν νικηφόρα από κάθε έδρα μένοντας προσηλωμένοι στον στόχο τους, καταφέρνοντας να κλέβουν την παράσταση στα γήπεδα και να αποσπούν μόνο θετικές κριτικές. Μένοντας όλοι ενωμένοι σαν μια γροθιά δίπλα στην ομάδα μας θα γίνουνε απίστευτα πράγματα με τον καιρό. Υπομονή, τα καλύτερα για τον ΠΑΣ έρχονται. Αφού πέρασε αυτή την τρικυμία παίζοντας με τόσες ελλείψεις, τα πράγματα θα είναι καλύτερα στη συνέχεια.
