ΟικονομίαΑίθουσα Σύνταξης

Ξεχωρίζει και στην επικοινωνία το «Ζαγόρι»

Τρεις σημαντικές διακρίσεις απέσπασε το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι και η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ για την καμπάνια «ΖΑΓΟΡΙ, Το δικό μου αύριο» και για την εταιρική στρατηγική κοινωνικής προσφοράς, που αφορά την υποστήριξη του σημαντικού έργου της ΕΛΕΠΑΠ.

Η διαφημιστική καμπάνια της JWT Athens απέσπασε ένα χρυσό και ένα χάλκινο βραβείο, στις κατηγορίες «Supplier’s Brand Social Media Campaign» και « Supplier’s Brand Campaign», αντίστοιχα.

Η καμπάνια είναι ένας ύμνος αφιερωμένος στους νέους ανθρώπους, στο μέλλον, το αύριο, της χώρας. Παρουσιάζει αληθινές ιστορίες νέων ανθρώπων που έχουν όραμα, μας εμπνέουν, δημιουργούν ελπίδα και αισιοδοξία για το αύριο και δείχνουν το δρόμο. Το μήνυμα της καμπάνιας «Το αύριο μοιάζει με το νερό. Δεν έχει σήμα, εσύ του το δίνεις» αγγίζει, κινητοποιεί και εμπνέει αυτούς τους νέους.

Ένα ακόμα χρυσό βραβείο απέσπασε η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ στην κατηγορία «Supplier’s CSR Campaign», για την εταιρική της υπευθυνότητα μέσω της υλοποίησης του Προγράμματος «Υιοθεσίας» και στήριξης των άπορων παιδιών της ΕΛΕΠΑΠ.

Με τις τρεις αυτές ιδιαίτερα σημαντικές διακρίσεις, ο καταξιωμένος θεσμός Retail Business Awards αναγνώρισε και επιβράβευσε τόσο την προσπάθεια όσο και τη δυναμική της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ και του φυσικού μεταλλικού νερού Ζαγόρι στην αγορά του λιανεμπορίου.

Τα Retail Business Awards, εδώ και 17 χρόνια, επιβραβεύουν τις σημαντικότερες επιχειρήσεις, τις δράσεις, τις πρωτοβουλίες και τις καινοτομίες του εγχώριου λιανεμπορίου και της βιομηχανίας, προβάλλοντας την αριστεία στον κλάδο.

Σχετικά άρθρα

Χήτος ΑΒΕΕ και Terracom ΑΕ έτοιμες για τις μελλοντικές προκλήσεις

Η «Χήτος ΑΒΕΕ» πρώτος σταθμός της επίσκεψης Κ. Μητσοτάκη

Αποστόλης Τζελέτας

Ένας νέος ισχυρός παίκτης στα μη αλκοολούχα ποτά

Ηπειρωτικός Αγών