ΕπικαιρότηταΑίθουσα Σύνταξης

Η Κόνιτσα «αποκαλύπτεται» στην ελληνική αγορά

Ένα ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) για δημοσιογράφους και ταξιδιωτικούς πράκτορες από την ελληνική αγορά διοργάνωσε ο Δήμος Κόνιτσας, στο πλαίσιο της συνεργασίας του με την εταιρεία CK Strategies, με στόχο την προβολή της περιοχής ως ταξιδιωτικού προορισμού όλες τις εποχές του χρόνου.

Οι 30 δημοσιογράφοι και τουριστικοί πράκτορες δήλωσαν εντυπωσιασμένοι τόσο από την πληθώρα και την ποικιλία των δυνατοτήτων που προσφέρει η Κόνιτσα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, όσο και από το εξαιρετικά αναβαθμισμένο ξενοδοχειακό δυναμικό που διαθέτει.
Τα ποτάμια, τα πέτρινα γεφύρια, τα 44 πανέμορφα χωριά, όπως τα Μαστοροχώρια και τα χωριά της πέτρας, τα χριστιανικά και οθωμανικά μνημεία, το ιστορικό μοναστήρι της Μολυβδοσκέπαστης και η τόσο ξεχωριστή γαστρονομία της περιοχής χάρισαν σε όλους εμπειρίες μοναδικές, ενώ επισκέφθηκαν και σημεία που συνδέονται με τον Άγιο Παΐσιο.
Σκοπός της πρωτοβουλίας ήταν να γνωρίσουν οι δημοσιογράφοι τον τόπο και να καταγράψουν αυτή τους την εμπειρία στα ΜΜΕ που εκπροσωπούν, ενώ σε ό,τι αφορά τους τουριστικούς πράκτορες, να αποκομίσουν μια ολοκληρωμένη γνωριμία του τόπου, των ξενοδοχείων, των εστιατορίων, αλλά και των ανθρώπων, προκειμένου να εντάξουν στα προγράμματα εκδρομών τους την Κόνιτσα και τη γύρω περιοχή.
Η πρωτοβουλία αυτή του Δήμου είναι η αρχή εντός προγράμματος ανάπτυξης του τουρισμού και διαμόρφωσης της τοπικής τουριστικής και γαστρονομικής ταυτότητας.
Ο Δήμος Κόνιτσας εκφράζει θερμές ευχαριστίες προς τους ντόπιους επιχειρηματίες και παραγωγούς, που πρόθυμα πρόσφεραν υπηρεσίες και τοπικά προϊόντα, καθώς και σε εκείνους που συνέβαλαν στην επιτυχία της όλης προσπάθειας.

Σχετικά άρθρα

Ένα τριήμερο «Στα Αγιασμένα Αχνάρια του Αγίου Παϊσίου»

Ηπειρωτικός Αγών

Το «Σινάφι» στην Κόνιτσα

Με την υπογραφή των κορυφαίων του χαντμπολ