Νίκος Νιόπλιας: Δίκαιο αποτέλεσμα η ισοπαλία 2-2
Ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Νιόπλιας ήταν ιδιαίτερα φειδωλός στις δηλώσεις του και στη συνέντευξη Τύπου αρκέστηκε να πει: «Ναι θεωρώ δίκαιο το αποτέλεσμα. Και οι δύο ομάδες είχαν τα καλά τους κομμάτια στο παιχνίδι. Εμείς είχαμε το διάστημα από το 50’-70’ καλή εικόνα, μετά ο κόσμος προσπάθησε να πιέσει......
