leoforeia molos
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
Αίθουσα ΣύνταξηςΟικονομία

Μισά τέλη κυκλοφορίας στα τουριστικά λεωφορεία για το 2021

Μείωση των τελών κυκλοφορίας του 2021 κατά 50% για τα τουριστικά λεωφορεία ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομικών, ικανοποιώντας το αίτημα των ιδιοκτητών που έχουν πληγεί σημαντικά από την πανδημία.

Η απόφαση ανακοινώθηκε από τον υφυπουργό Οικονομικών Απόστολο Βεσυρόπουλο, κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης με τους εκπροσώπους 31 σωματείων από όλη την Ελλάδα, μεταξύ των οποίων και ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων – Λεωφορείων Ηπείρου Σταύρος Μανώλης.

Για την Α΄ κατηγορία τουριστικών λεωφορείων (έως 40 θέσεων), τα τέλη κυκλοφορίας μειώνονται από 430 ευρώ σε 215 ευρώ και για τη Β΄ κατηγορία (41 θέσεων και άνω) από 595 ευρώ σε 300 ευρώ.

Επίσης, προκειμένου να επιταχυνθεί η διαδικασία καταβολής της αποζημίωσης για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της covid-19, που είχε εξαγγελθεί από το καλοκαίρι, και αφορά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τα ΚΤΕΛ και τα τουριστικά λεωφορεία δημόσιας χρήσης, το υπουργείο Οικονομικών προχωρά στην κατάθεση νομοθετικής ρύθμισης, με την οποία καταργείται η προϋπόθεση της υπαγωγής των βεβαιωμένων οφειλών στη φορολογική διοίκηση και στα ασφαλιστικά ταμεία σε καθεστώς τμηματικής καταβολής. Σύμφωνα με τον κ. Μανώλη, τα χρήματα θα δοθούν στους δικαιούχους εντός του Μαρτίου, χωρίς παρακράτηση αν υπάρχουν βεβαιωμένες οφειλές και αφορολόγητα. «Η συγκεκριμένη ρύθμιση καθίσταται επιβεβλημένη, λόγω των πρακτικών προβλημάτων που προέκυψαν κατά την έκδοση και εξόφληση των οικείων χρηματικών ενταλμάτων, αλλά και για να διευκολυνθεί η παροχή ρευστότητας σε αυτές τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες», αναφέρεται στην ανακοίνωσή του υπουργείου Οικονομικών.

Μετά τις εξελίξεις αυτές, ο κλάδος εγκαταλείπει τις κινητοποιήσεις που είχε προγραμματίσει και δηλώνει ικανοποιημένος από την «ανάσα» που παίρνει σε μια εποχή που οι δυσκολίες και η αβεβαιότητα για τον τουρισμό παραμένουν.

 

Σχετικά άρθρα

Μέχρι 31 Δεκεμβρίου η πληρωμή των τελών κυκλοφορίας

Δίμηνη παράταση για τα τέλη κυκλοφορίας

Χωρίς αντικείμενο εργασίας, χωρίς στήριξη, αλλά με τα έξοδα να τρέχουν