ipirotikaproionta
ΟικονομίαΑίθουσα Σύνταξης

Τρίτη έρευνα αγοράς για τα παραδοσιακά τρόφιμα

Τη διερεύνηση των απόψεων του καταναλωτή, τοπικά και πανελλαδικά, στη μετά κορωνοϊό εποχή, συνεχίζει η περιφέρεια Ηπείρου, με την τρίτη κατά σειρά έρευνα αγοράς με θέμα «Προτιμήσεις των καταναλωτών ως προς την ιχνηλασιμότητα των ελληνικών παραδοσιακών τροφίμων στη μετα-κορωνοϊό εποχή», που πραγματοποιείται με τη συνεργασία του εργαστηρίου Χημείας Τροφίμων, του τμήματος Χημείας του πανεπιστημίου Ιωαννίνων, στο πλαίσιο της ανάπτυξης του branding των τοπικών, παραδοσιακών τροφίμων και την προώθηση τους.

Η ιχνηλασιμότητα είναι οι πληροφορίες του τροφίμου «από το χωράφι στο ράφι» που ο καταναλωτής θα ήθελε να γνωρίζει πριν το επιλέξει (όπως τα συστατικά του, την παραγωγή του, τις ιδιότητες του, τα χαρακτηριστικά του, την διαδρομή του κ.α.).

Όσοι επιθυμούν, μπορούν να συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://forms.gle/ag3hRzmatTu6xWKFA

Σχετικά άρθρα

Ποια είναι η «αλήθεια» του Κυρανάκη 

Νίκος Αλμπανόπουλος

Αύξηση εξαγωγών με αιχμή του δόρατος τα τρόφιμα