ΟικονομίαΑίθουσα Σύνταξης

Επέλεξε Γιάννενα για την «πρώτη» του νέου Golf

Ένα ταξίδι από την Αθήνα στα Γιάννενα, με ενδιάμεσο σταθμό το Μέτσοβο, οργάνωσε ο αντιπρόσωπος της Volkswagen στην Ελλάδα, η Kosmocar, για να παρουσιάσει στους δημοσιογράφους τη νέα γενιά του Golf.

Περισσότεροι από 30 δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου έφτασαν το πρωί στις εγκαταστάσεις της Γ. Καψιώχας ΑΕΒΕ, στο 9ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Ιωαννίνων- Άρτας, οδηγώντας την όγδοη γενιά του best seller της μικρομεσαίας κατηγορίας.
«Εσκεμμένα βρεθήκαμε αυτό το διήμερο στα Γιάννενα και στις φιλόξενες εγκαταστάσεις της VW Καψιώχας. Ο πρώτος λόγος είναι ότι η οικογένεια Καψιώχα τιμά τη VW με τη συνεργασία της πολλά χρόνια, είναι παράδοση στον χώρο του αυτοκινήτου στην Ήπειρο. Ο δεύτερος είναι ότι επειδή το νέο Golf είναι απόλαυση στο ταξίδι, προσφέροντας πολλές και όμορφες συγκινήσεις, και χρειάζεσαι χρόνο να το ζήσεις, να το γνωρίσεις από κοντά, επιλέξαμε ένα μακρινό ταξίδι. Οι εντυπώσεις είναι άριστες. Οι δημοσιογράφοι είναι ενθουσιασμένοι με το αυτοκίνητο και εμείς με τη φιλοξενία που έχουμε ήδη ζήσει στην Ήπειρο», ανέφερε ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της Kosmocar Νικόλας Μαρτίνος.
Σε ό,τι αφορά την όγδοη γενιά του Golf, σημείωσε πως είναι ένα πολύ εξελιγμένο, πολύ τεχνολογικά προηγμένο μοντέλο, για το οποίο η VW είναι πολύ περήφανη.
«Το Golf δεν είναι απλά ένα μοντέλο της VW. Είναι ένα ορόσημο για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. 45 χρόνια ιστορία, πάνω από 35 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, το Golf είναι κάτι το ξεχωριστό. Πολλές φορές ο κόσμος δεν αναφέρει καν το όνομα VW, αναφέρει μόνο Golf. Είναι αλήθεια πως το μερίδιο των SUV παγκοσμίως και στην Ελλάδα ανεβαίνει, αλλά παρόλα αυτά το Golf είναι ένα μοντέλο, που έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά κάθε φίλου της αυτοκίνησης. Είμαστε σίγουροι πως θα έχει πολύ επιτυχημένη εμπορική πορεία και στην Ελλάδα», ανέφερε, εκφράζοντας μια γενικότερη αισιοδοξία για συνέχιση της ανάκαμψης των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων.

Πιο άνετο, πιο έξυπνο, πιο δικτυωμένο

Το νέο VW Golf διατίθεται με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού αερίου (CNG), καθώς και με ήπια υβριδικά και plug-in υβριδικά κινητήρια συστήματα. Όλοι οι βενζινοκινητήρες και οι πετρελαιοκινητήρες διαθέτουν turbocharger. Tα επίπεδα ισχύος τους κυμαίνονται από 110 ίππους και ξεπερνούν τους 300 ίππους.
Ένα νέο, χειροκίνητο κιβώτιο 6-σχέσεων έχει αναπτυχθεί για μοντέλα με μπροστινή κίνηση, συμβάλλοντας στη προσπάθεια να μειωθούν οι εκπομπές CO2. Όλοι οι κινητήρες πληρούν το πρότυπο εκπομπών Euro 6d.
Η βασική έκδοση Life περιλαμβάνει ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist, σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist με πέδηση έκτακτης ανάγκης City Braking System και αναγνώριση πεζού Pedestrian Monitoring, σύστημα επικοινωνίας Car2X (τοπική επικοινωνία με άλλα οχήματα και την υποδομή κυκλοφορίας), Innovision Cockpit, ήτοι ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display και σύστημα Infotainment 8.25 ιντσών, We Connect και We Connect Plus, πολυλειτουργικό τιμόνι, αυτόματο κλιματισμό Climatronic, σύστημα κεντρικού κλειδώματος Keyless Go, σύνδεση τηλεφώνου Bluetooth, προβολείς LED και πίσω φώτα LED, λαμπτήρες ανάγνωσης LED.
Η υποβοηθούμενη οδήγηση είναι δυνατή μέχρι και τα 210 χλμ./ώρα. Είναι το πρώτο Volkswagen που χρησιμοποιεί τη συλλογή στοιχείων κυκλοφορίας Car2X για να προειδοποιεί προληπτικά για κινδύνους. Και με πέντε υβριδικές εκδόσεις φέρνει μία επανάσταση εξηλεκτρισμού.
Το νέο Golf είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει συνδυασμό Innovision Cockpit και σύστημα Infotainment MIB3, στον βασικό εξοπλισμό. Το όχημα συγχωνεύει πίνακα οργάνων και σύστημα Infotainment στον ίδιο οπτικό άξονα δημιουργώντας ένα περιβάλλον ψηφιακής απεικόνισης.
Οι λειτουργίες φωτισμού καθώς και η κονσόλα οροφής και τα στοιχεία του συστήματος Infotainment λειτουργούν ψηφιακά, χρησιμοποιώντας την οθόνη αφής, συρόμενους διακόπτες αφής ή τα κουμπιά άμεσης πρόσβασης ανάλογα με τη λειτουργία τους.
Στη λειτουργία Πλοήγηση, αλλάζει η μεγέθυνση του χάρτη, μετακινώντας το μεσαίο τμήμα του συρόμενου διακόπτη αφής με δύο δάχτυλα – όπως γίνεται και με τον έλεγχο μιας διεπαφής smartphone. Η διαισθητική λειτουργία μπορεί επίσης να υποστηριχθεί με νέο, φυσικό φωνητικό έλεγχο. Το σύστημα απλά ενεργοποιείται λέγοντας «Hello Volkswagen» ή πατώντας το κουμπί φωνής στο τιμόνι. Για παράδειγμα, το Golf αντιδρά τώρα με «Yes Please?» και «What would you like to do?» και αντιδρά σε διαισθητικές φωνητικές εντολές, για πλοήγηση ή ρύθμιση του αυτόματου συστήματος κλιματισμού.
Όπως διαπιστώθηκε στη πρώτη δοκιμή του νέου VW Golf 1.5 e TSI 150 ίππων DSG, η τεχνολογία mild Hybrid 48V έχει βελτιώσει την απόδοση και τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Η υψηλή ισχύς και η μεγάλη ποσότητα ροπής εξασφαλίζουν καλές επιδόσεις και υψηλές τελικές ταχύτητες, χωρίς να πιέζεται ιδιαίτερα ο κινητήρας. Στο ταξίδι μέχρι τα Ιωάννινα, η μέση κατανάλωση ήταν 7,2 λίτρα/100χλμ.
Αξίζει να τονισθεί η αποτελεσματική απόδοση της ηχομόνωσης. Σε ταχύτητες μέχρι και 140 χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο το επίπεδο θορύβου παρέμεινε σε χαμηλά επίπεδα. Η βελτίωση της αεροδυναμικής έχει μειώσει αισθητά τους αεροδυναμικούς θορύβους κατά τη διάρκεια της κίνησης του αυτοκινήτου.
Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά, οι νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, στο πλαίσιο και στο σύστημα διεύθυνσης, συμβάλουν στην επίτευξη υψηλών οδηγικών χαρακτηριστικών.
Η νέα γενιά του γερμανικού μοντέλου διακρίνεται για τη στιβαρή κατασκευή και την αίσθηση ασφάλειας που δίνει στον οδηγό και στους επιβάτες. Ξεχωρίζουν, επίσης, τα νέα καλής ποιότητας υλικά καθώς και η αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής, που ξεπερνά τα όρια των συμβατικών μοντέλων. Πλησιάζει τα όρια των πολυτελών αυτοκινήτων, που όμως έχουν υψηλότερη τιμή και απευθύνονται σε άλλη κατηγορία αγοραστών.
Τέλος, στην όγδοη γενιά του VW Golf διατηρήθηκαν οι συμπαγείς διαστάσεις, και προσφέρει άφθονο χώρο για τέσσερα άτομα, ενώ με κάποιες υποχωρήσεις φιλοξενείται και ο πέμπτος επιβάτης. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι 380 λίτρα. Όταν η ασύμμετρα αναδιπλούμενη πλάτη των πίσω καθισμάτων διπλωθεί, η χωρητικότητα φόρτωσης αυξάνεται στα 1.237 λίτρα.