ΕπικαιρότηταΑίθουσα Σύνταξης

Πάει πίσω λόγω τρένου η επίσκεψη Μητσοτάκη

Για την Τετάρτη 5 Απριλίου μεταφέρεται η επίσκεψη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στα Γιάννενα από την Παρασκευή 31 Μαρτίου, που ήταν προγραμματισμένη.

Ως ένας από τους λόγους μετάθεσης της ημερομηνίας φέρεται να είναι και το αρνητικό κλίμα για την κυβέρνηση, που έχει διαμορφωθεί μετά τη δήλωσή του, που ανήγαγε τη σιδηροδρομική σύνδεση της περιοχής στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας.
Σε μια προσπάθεια να διασκεδαστούν οι εντυπώσεις της κυνικής δήλωσης του πρωθυπουργού, τις τελευταίες ώρες έχει αρχίσει να αναπτύσσεται ένα σχέδιο, που θα λέει ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν είπε αυτό που καταλάβαμε, αλλά κάτι άλλο. Ανεπισήμως προς το παρόν, στελέχη της Νέας Δημοκρατίας αναφέρουν ότι ο πρωθυπουργός δεν εννοούσε τη σιδηροδρομική γραμμή Ηγουμενίτσα – Ιωάννινα – Καλαμπάκα, για την οποία υπάρχει σε εξέλιξη μια διαδικασία χρηματοδότησης της μελέτης, αλλά μια άλλη γραμμή. Και το επιχείρημά τους το στηρίζουν στο ότι ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε ότι «δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να φτιάξουμε μια σιδηροδρομική Εγνατία προς τα δυτικά, παράλληλα με την οδική Εγνατία».
Το να γίνει πιστευτό αυτό το επιχείρημα φαντάζει μάλλον δύσκολο, αλλά αν έρθει στα Γιάννενα ο πρωθυπουργός και ανακοινώσει τα 7,5 εκατ. ευρώ για την εθνική συμμετοχή στην εκπόνηση της μελέτης για τη γραμμή Ηγουμενίτσα – Ιωάννινα – Καλαμπάκα, μπορεί και να σώσει την παρτίδα σε τοπικό τουλάχιστον επίπεδο.
Στο μεταξύ, συνεχίστηκαν και χθες οι αντιδράσεις στη δήλωση του πρωθυπουργού, με τον Δημήτρη Δημητρίου, με την ιδιότητα του υποψηφίου βουλευτή του ΠΑΣΟΚ –ΚΙΝΑΛ, να κάνει λόγο για απαξίωση χιλιάδων πολιτών της Ηπείρου και να χαρακτηρίζει «καθημερινό σπορ» τα ψεύδη, προσθέτοντας ότι «η κυβέρνηση της ΝΔ είναι το οπισθόφυλλο ενός κακογραμμένου βιβλίου επιστημονικής φαντασίας, που ευτυχώς κλείνει».
«Ας αντιληφθούν η κυβέρνηση της ΝΔ και τα εκλεγμένα στελέχη της στην Ήπειρο ότι η μη διεκδίκηση τέτοιων οραματικών αναπτυξιακών έργων δημιουργεί συνθήκες υπανάπτυξης και στερεί την ευκαιρία της πραγματικής ανάπτυξης του συνόλου της επιχειρηματικότητας, που προσπαθεί με περισσότερο μόχθο σήμερα, όχι μόνο να αναπτυχθεί αλλά και να επιβιώσει.
Θέλω να πιστεύω ότι τα όποια συμφέροντα κρύβονται πίσω από τη μη υλοποίηση αυτού του τόσου σημαντικού έργου, δε θα καταφέρουν να μας οδηγήσουν σε απομόνωση και διαίρεση, και να καταφέρουμε όλοι μαζί ξανά να βάλουμε στις ράγες τη σύνδεση της Ηπείρου με την Ευρώπη και την πραγματική ανάπτυξη», καταλήγει.