Ήδη οι σχολικές μονάδες έχουν αρχίσει να καταγράφουν τις ελλείψεις, καλώντας τους γονείς να δηλώσουν αν έχουν πρόβλημα σε επίπεδο εξοπλισμού, όπως υπολογιστές ή τάμπλετς, ενώ το ίδιο καλούνται να κάνουν και οι εκπαιδευτικοί.
Με δεδομένο όμως πως η δήλωση αυτή δεν μπορεί να «πιστοποιηθεί» και ενδεχομένως να αναδείξει πλασματικές ανάγκες, ο εξοπλισμός που θα δοθεί, θα παραμείνει στην ιδιοκτησία του σχολείου, δημιουργώντας ουσιαστικά μια «ψηφιακή βιβλιοθήκη», που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον για τις εκπαιδευτικές διαδικασίες εντός των σχολικών μονάδων.
«Καταγράφονται από τις σχολικές μονάδες οι αριθμοί των εκπαιδευτικών και μαθητών που πραγματικά έχουν ανάγκη. Αύριο θα σταλούν στο υπουργείο», σημείωσε ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κωνσταντίνος Καμπουράκης, προσθέτοντας πως υπάρχει μια δυσκολία στην καταγραφή του πραγματικού αριθμού αναγκών και ενδεχομένως να καταγραφούν οι «επιθυμητές» ανάγκες.
Πάντως, η εικόνα για την πορεία της τηλεεκπαίδευσης είναι καλή, με την αύξηση των εκπαιδευτικών αλλά και μαθητών κατά την δεύτερη εβδομάδα εφαρμογής να φτάνει το 35%, σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα, όπως ανέφερε ο κ. Καμπουράκης.
