Η κα Βέρμπη υποστήριξε ότι μετά την κατάργηση των νομικών προσώπων στους Δήμους, εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, οι αρμοδιότητές τους μεταφέρθηκαν στις λεγόμενες συμβουλευτικές επιτροπές του δημοτικού συμβουλίου, ωστόσο, απαντώντας, ο κ. Πασχόπουλος ανέφερε ότι ο ρόλος τους είναι συμβουλευτικός και δεν μπορούν να δοθούν αρμοδιότητες στα μέλη τους, διότι δεν είναι θεσμοθετημένες.
Στην κριτική ότι από τον Φεβρουαρίου 2025 η Επιτροπή Πολιτισμού δεν έχει συγκληθεί ούτε μία φορά, ενώ ανάλογη κατάσταση επικρατεί και στην Επιτροπή Δημοτικής Πινακοθήκης, ο κ. Πασχόπουλος ανέλαβε την ευθύνη προσωπικά, επικαλούμενος πρόβλημα υγείας που αντιμετώπιζε, τόνισε ωστόσο ότι και όταν συγκλήθηκε η Επιτροπή Πολιτισμού τελευταία φορά, στην πρόσκληση ανταποκρίθηκαν μόλις τρία μέλη της. «Οι Επιτροπές θα συνεχίσουν να λειτουργούν υπό τις προϋποθέσεις που καθορίζει ο νόμος, καθαρά συμβουλευτικά», κατέληξε ο κ. Πασχόπουλος.
Η κα Βέρμπη αναφέρθηκε και στην Επιτροπή ΚΔΑΠ μεΑ, λέγοντας ότι κλήθηκε μόνο δύο φορές, τον Σεπτέμβριο του 2024 και πρόσφατα στις 30 Σεπτεμβρίου 2025, αποκλειστικά για θέματα υπογραφής των voucher των ωφελούμενων του ΚΔΑΠμεΑ. Στο ενδιάμεσο διάστημα δεν υπήρξε καμία άλλη ενημέρωση ή όχληση. Στην απάντησή της η αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής, Παιδείας και Ισότητας των Φύλων Σοφία Μαρκούλα της επισήμανε ότι η συγκεκριμένη Επιτροπή είναι κατά βάση επιτροπή αξιολόγησης παιδιών και συνεδριάζει μια φορά τον χρόνο και σε έκτακτες περιπτώσεις, συνεπώς δεν υπάρχει ζήτημα πλημμελούς λειτουργίας.
Θα παραμείνουν συμβουλευτικές οι Επιτροπές Πολιτισμού και Δημοτικής Πινακοθήκης
Κάθε συζήτηση για εκχώρηση ρόλων και αρμοδιοτήτων στα μέλη των Επιτροπών Πολιτισμού και Δημοτικής Πινακοθήκης έκοψε ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού Μηνάς Πασχόπουλος, απαντώντας σε σχετική παρέμβαση της δημοτικής συμβούλου της παράταξης «Ιωάννινα_2023» Λούλας Βέρμπη, στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου την Τετάρτη.
