Γιάννενα, Τετάρτη 24/06/2026
sygkentrwsi monopati Konitsa
Αίθουσα ΣύνταξηςΕπικαιρότητα

Μέτρησαν δυνάμεις για τη συνέχεια

Με συμμετοχή όχι μεγαλύτερη των 100 ατόμων πραγματοποιήθηκε η συγκέντρωση κατοίκων της Κόνιτσας και διάφορων συλλογικοτήτων ενάντια στον σχεδιασμό της Περιφέρειας Ηπείρου για παρεμβάσεις στο μονοπάτι, που οδηγεί στη Μονή Στομίου.

Στη συγκέντρωση στο πέτρινο γεφύρι της Κόνιτσας, το πρωί της Κυριακής, βρέθηκαν και πήραν και το λόγο, μέλη των Ορειβατικών Συλλόγων Ιωαννίνων, Πρέβεζας και Κόνιτσας, του Συλλόγου Νέων Κόνιτσας, του Πολιτιστικού Συλλόγου Γοργοποτάμου, της Τοπικής Επιτροπής Ζαγορίου – ΕΛΛΕΤ, και της ΜΚΟ MedINA, εκπρόσωποι και δημοτικοί σύμβουλοι παρατάξεων του Δήμου Κόνιτσας, κάτοικοι της Κόνιτσας και των γύρω χωριών, καθώς και πολίτες από το Ζαγόρι, τα Τζουμέρκα και άλλες περιοχές της Ηπείρου.
Η εναντίωση έχει να κάνει κυρίως με τα σχέδια για μια τσιμεντένια γέφυρα,, με τους συγκεντρωμένους να εμφανίζονται δύσπιστοι απέναντι στις καθησυχαστικές διαβεβαιώσεις του περιφερειάρχη και να δηλώνουν πως οι αντιδράσεις θα συνεχιστούν.